pro fejemaskine

Hej

Jeg skal til at anskaffe en ny fejemaskine, og den bliver brugt til erhverv.

jeg har fået 2 forskellige tilbudt, og jeg kan ikke rigtig bestemme mig og ville høre om nogen af jer måske havde nogle input.

Maskinerne er :

Texas Pro sweep 950 TGE

og den anden er en:

Gillo gf2

Grillo'en er noget dyrere, men om den er bedre kan jeg ikke lige se.

Håber der er en på forummet som er ekspert

God wekkend
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hold du dig til en Texas, det er et godt gennem prøvet mærke der bare virker og virker ......
Har du købt fejemaskinen? ellers vil jeg da gerne komme med et lille indlæg.
jeg ville uden betænkning vælge en Grillo, dette er et kvalitets produkt du kun kan købe i forretninger der vælger at henvende sig til have park branchen, samt den har en Robin motor, en fornuftig god motor på B&S/Honda niveau
Texas derimod er jo blevet et handels firma med meget lidt dansk produktion, du kan købe texas på et hvert gadehjørne hvis bare en forhandler vil sælge det, om så det er i den lokale brugs kan du sikkert få den leveret derfra. det er container varer fra Kina, og det samme er motoren, og kvaliteten er i mine øjne derefter, prøv at tage noget så simpelt som børste ringene og sammenligne på de to maskiner, der er næsten helt sikkert en kraftig nylontråd på den fra Grillo hvorimod den fra Texas er tynd og svag, se på dækkene, hvor mange lag gummi er der i dækkene på Grillo og hvad er der på Texas. det er små ting, men det er alt sammen ting der gør Texas bliver billigere, Texas er bare ikke det gode danske mærke som det var for år tilbage. Det samme kan man jo sige om Stiga, da de kom med deres kineser motorer gik der jo også noget HELT galt der
Naturligvis skal du vurdere hvad du skal bruge din nye maskine til og om det kan opveje prisforskellen.

ejsing

Helt enig med ejsing Texas er ikke det det har været Grillo er til proffer.

LBL
Har købt en ferrari :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis