kantsten fra jem og fix

Jeg skal have etableret kanter langs græsplænen ud til bedende,, så græsslåmaskinen har noget at køre på, og græsset bliver holdt fornuftigt ude fra bedende.

jeg skal desuden kante af mellem græs og granit.
jeg har fundet disse kantsten fra jem og fix
http://www.jemogfix.dk/butik/haven/belaegningssten/belaegningssten.aspx?pid=9036150&view=1

25kr. pr. meter, og 15cm høje. jeg har tænkt mig at lægge dem ned i niveau med plænen. jeg kan ikke finde nogen der har erfaring med disse kantsten, nogen kommentarer til dette.

mv
lasse
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det fungere fint, jeg ville læggge en fast plastik kant, ned foran, så græsset ikke gror igennem de er også 15 cm høje, en ideel løsning ville være at lægge en flise foran lidt under græsset, så har du en pæn løsning, til at køre på. husk plastikkanten, jeg grinte bare af det i sin tid, nu ville jeg ønske jeg havde lavet det sådan, vi fjerner hele tiden græs der er groet igennem.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.

jeg ville hæve kantstenen, og have en anden til at køre på. tro mig den gror igennem. De penge er godt givet ud. og jo du kan godt kør på kanten. tror bare at græsset vil gro over, den anden løsning ville gøre det nemmere at kante.


 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.

Jeg har et stykke med kantfliser, dog ikke fra J&F men samme højde og kun 60 cm lange.

Græsset vokser lidt ud over, men ikke meget, det har fungeret fint i 17 år.

Det græs der vokser ud over, er nemt at fjerne med en buskrydder.

Rundt ved huset har jeg en række fliser, her gror græsset voldsomt ind over.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis