Hvad nogen også bruger vores mad til (pjat)

En bruger af siden (jeg ønsker ikke at nævne navn) prøver at fortælle os i et indlæg i huset,

at en vejrhane bare er en lørdagskylling fra Netto man giver rulleskøjter på, og som man så placerer på en Vindex til både.

Så har man en vejrhane lavet af blik!

Et højst interessant synspunkt i en faglig gruppe, som jeg skal undlade at kommentere yderligere.
Det må vist tale for sig selv. blush

- JørgenE


Mvh. JørgenE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce


Snart tidligere bruger biggrin

Jeg har ændret mit indlæg inden jeg så dette.
Men i det indlæg jeg har rettet har jeg nederst skrevet hvad jeg skrev.

Jeg kan tilføje, at jeg forslog brugeren at købe et vindex til en båd, istedet for at lave et selv.

Mvh
ThomasB
Ha, det var da noget af en opfindelse, kan den ruste Thomas? den kan da ikke være galvaniseret, det må vist hedde balsameret.
hihihihihi.........
Ps. er du forhandleren?

------------------
Poul Erik

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af pev (den 24-10-2002).]

PE

Hej Thomas.

Er du en tøsedreng? - Du ændrede indlægget kl. 22.56, og hvornår var det nu indlægget her kom? Jo, kl. 21.46.

Du indså det fortabte i en lørdagskylling fra Netto i Vindexen som vejrhane, indrøm det bare, og så slutte af med at sige den er lavet af blik.
Jeg tror du skal stoppe med din store produktion af kradsebrædder som julegaver, det kan give skader. Gå over til at skære i dit gulvtæppe og lav nogle fine musemåtter i stedet, det bliver man ikke så kuldret af biggrin

- JørgenE

Mvh. JørgenE
PS Thomas.

Nu forstår jeg bedre hvorfor du ikke har båd. For det første ville din kone ikke sætte frisk kylling på masten hver gang i skulle ud at sejle, for derefter at høre dig fortælle vindretningen - Vi får storm i gumpen - der kommer regn fra halsen - tag fender fra styrbordsvinge osv.
Det må have været en pinlig oplevelse.

God bedring min gamle ven.

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Hej igen

Nu er det jo således at jeg starter i "Lav-Hus", og så fortsætter jeg nedaf indtil jeg når til "Helbred".

Her en min færden for i dag:
Kl. 07:00 - 22:45
Har været på Lav-det selv en masse gange.
I tidsrummet svarer jeg bl.a på et spørgsmål i "lav-hus" om en vejrhane - sjovt svar synes jeg selv.

Kl. 22:45
Logger på www-lav-det-selv.dk , går ind og kigger bl.a på mit eget indlæg som jeg ikke længere synes er sjovt. (det kan skyldes, at jeg sad med noget møgarbejde, som ikke ville som jeg ville have det til.)
Og så havde jeg liiiige et link, som skal tilføjes smile

Kl. 22:47 - 22:56
Retter mit indlæg

Kl. 22:59
Opdaterer "lav-hus", og ser at njord har svaret i mellemtiden.

Kl. 23:02
Skriver et indlæg til njord (uden at drille ham, som jeg lovede)

Kl. 23:04
Hopper videre til "lav-bil", hvor der ikke er noget jeg har forstand på.

Kl. 23:06
Går videre til "over-hækken", ser at JørgenE har været sjov.

Kl. 23:07
Skriver et svar til Sjove-JørgenE smile

Kl. 23:10
Sender svar til JørgenE

Kl. 23:10 - 04:04
Arbejder videre med det drillende møgarbejde.

Kl. 04:04 - nu
Sidder og skriver et veldokumenteret indlæg smile

Kl. nu - 08:00
Sover

Kl. 08:00 - 08:05
Arbejder videre med møgarbejde

Kl. 08:06 - ?
Giver op..

Jeps, jeg er en tøsedreng smile
Jeg skrev trods alt et resume af mit indlæg igen, det er da altid noget smile
Men havde jeg vidst, at du havde skrevet noget utroligt sjovt, så havde jeg da ikke rettet mit indlæg - for dit indlæg giver jo slet ikke nogen mening uden mit indlæg. (som sædvanligt) biggrin

Nå, men nu må jeg ikke lege med jer mere. (desuden er det ikke sjovt at blive drillet)

Jeg har forresten fået diagnosen "kvartals-kradsebrædt-fremstiller" af min læge.

Mor'n mor'n eller nat nat

Mvh
ThomasB
Kvartals-kradsebrædt-fremstiller og ham der altid liiiige har et link

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 25-10-2002).]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis