byggetilladelse

Hej Alle..

Vi er igang med at bygge om på vores nye hus og har muret vores svalegang til med en pæn gave. . Og nu skal vi til og have vores bygge lån nr 2. Men bank en ville have en byggetilladelse før de åbner for det nye lån. (Shit) Er der en smart måde der gør at vi ikke behøver denne tilladelse.? Har hørt om "kold rum".. Håber der er nogle fif. .

Det er 17 km2. .

På forhånd tak.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er ikke sikker på, at jeg forstår spørgsmålet. Hvorfor får du ikke bare byggetilladelsen?

Hvis banken kræver en bygge tilladelse, før de vil udbetale lånet, så er det jo nok dem du skal overbevise.

Eller finde pengene andre steder...

Jeg skal lige forstå det helt rigtigt..

1. Du skal til at bygge om i huset
2. Du har muret svalegangen til og inddraget den til beboelse
3. Du vil ikke søge kommunen fordi du er bange for at du får at vide du skal brække ned

Hvad er trukket længe nok? 
Er det i land eller by zone du bor?


Mvh Mærsk

123. Ja ja ja.. det er by zone. Den er trukket længe nok fordi jeg sagde til banken jeg ville prøve skaffe en byggetilladelse men fik at vide det kunne være en dum ide af en tømrer.. så prøve chancen med om de glemte det nede i banken. .
Jeg tror at du bliver nødt til at søge kommunen om tilladelsen.

Hvis kommunen først få en anmeldelse om at du har muret svalegangen til og inddraget den til beboelse, så bliver det først besværligt!

Ligger du på grænsen af hvad max bebyggelsesprocenten er på grunden?
Ligger huset tæt på skellet? 
Er der naboer lige op til dit hus?

Jeg ved godt det er surt, men du bliver nødt til at vente den tid det tager for kommunen at behandle sagen. I værste fald kan kommunen jo få en anmeldelse af dit projekt og så bliver det først noget bøvl..

Mvh Mærsk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis