flad havetraktor

hej jeg fik sidste år en gammel havetraktor og den har henover vinteren stået og blevet flad på 2 af dækkene, det er slangeløse dæk, jeg har prøvet af bare fylde luft i igen men fordi at de er blevet flade har de sluppet ind til fælgen fiser luften bare ud igen efter en lille time fordi jeg ikke har det rigtige smørremidel til at bruge mellem dæk og fælg så nu håber jeg der er nogle af jer der ved hvilken slags jeg skal bruge og hvad det hedder
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ind i køkkenet til lillemor og nup lidt margarine, det kan fint gøre det :-)

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
jeg har prøvet med mad olie men det virkede ikke rigtigt tror det bliver sådan at jeg ligger slanger i de 2 der er flade og så når de to andre hjul engang bliver flade så ryger der slagner i dem også men tak for hjælpen nu skal jeg så bare have fundet et sted de sælger slanger og have fundet ud af hvilken størrelse det er

ufortyndet opvaskemiddel plejer at virke, pump dem med extra tryk, så dækket kommer helt ud, og luk så luft ud til normal tryk.

Men der kan jo være en årsag til de har tabt luften, enten rusten anlægsflade på fælgen, eller punktering.

Jeg har brugt lappeskum, med stor held i flere lignende tilfælde.

(lappeskum hadet af nogle, og elsket af andre)

Ja !!
Efter 3 års hårdt slid (4timer2x/ugentligt) havde min også tabt pusten, nok mest på grund af min dovenskab ikke magtede at fjerne et par små irreterende tornebuske der stod lige op ad det ene hegn ind til min hestefold, nå men den fik sidste år lidt skum i forhjulene ,og her i weekenden blev den støvet lidt af og fik lidt frisk olie............. og der var ski da stadigvæk luft i ringene
SÅEEEE bare gi den lidt skum , og kør så længe det holder, der efter er det nok tid til et par nye dæk )

Tim  
 
Annonce
Ja !!
Efter 3 års hårdt slid (4timer2x/ugentligt) havde min også tabt pusten, nok mest på grund af min dovenskab ikke magtede at fjerne et par små irreterende tornebuske der stod lige op ad det ene hegn ind til min hestefold, nå men den fik sidste år lidt skum i forhjulene ,og her i weekenden blev den støvet lidt af og fik lidt frisk olie............. og der var ski da stadigvæk luft i ringene
SÅEEEE bare gi den lidt skum , og kør så længe det holder, der efter er det nok tid til et par nye dæk )

Tim  
 
Og som je ns skriver : Lappe skum hadet af nogle ,elsket af andre : men nu er det jo kun en "Havetraktor" og ja Dækkene mørner og mange andre fæle ting, men stadig kun en have traktor, det dur sku ok )

Tim  
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis