Maling af beton-altangulv

Hej,

Mit altangulv er grimt og kedeligt, og da jeg ikke er til de forskellige click-systemer til gulvet, overvejer jeg kraftig at male det.

Mon jeg er heldig, at der er nogen herinde, der har erfaring med oventående og kan komme med tip og gode råd, så resultatet bliver holdbart og godt?

På forhånd tusind tak,
Helle

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Helle.

Og velkommen på LDS.

Billedet viser da ikke et beton gulv ! Det må være lavet af et andet materiale.

Tak for velkomsten :-)

Det er stålfiberarmerede betonelementer, hvilket jeg (måske fejlagtigt?) gik ud fra skulle behandles som alm. beton.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Jamen du ville muligvis nok kunne male det med en epoxy maling, det der er problematisk er at der er en masse små fordybninger som malingen vil samle sig i. Og det skal renses temmelig grundigt inden du kan male.

Et klik gulv er slet ikke beregnet til uden dørs brug, det vil i løbet af kort tid svulme op i samlingerne.

Men der er da flere andre mulig hedder, der findes et "plastik" tæppe der ligner græs plæne. Der er også sådan nogle måtter der sættes sammen de er lavet af en form for hård skum, de er dog bløde at gå på, de er beregnet til at lægge på jorden i camping fortelte.

Du kunne også lægge et gulv af terrassebrædder, evt. I komposit materiale, der ikke skal vedligeholdes.

Såfremt du naturligvis har højde nok i forhold til din altandør, da der jo skal noget under til at holde sammen på det hele.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også