Luft til benzintanken på Stihl MC 250

Er der nogen der har en idé om hvor en Stihl MC 250 trækker luft ind til tanken? Min sav dør efter 5 minutters drift lige når jeg slipper gassen. Jeg har en teori om, at det måske er luftindtaget til tanken der er stoppet, da den suger luft ind, når jeg åbner tankdækslet.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der skulle da meget gerne være et lille hul i dit tank dæksel ! Så måske er det stoppet til.
Der plejer at sidde en "gummidævl" oven på tanken lige inden for tankstudsen. Du kan nemt se/mærke den når du letter tankdækslet. Det er første gang jeg har hørt/set den skulle lave problemer med og blive tæt, normalt er det omvendt så benzinen løber ud af tanken når saven bliver vendt uheldigt. Måske ventilen er erstattet af en skrue eller lign. ???

Når du kører med undertryk i tanken, får motoren en for mager blanding og det kan bevirke at stemplet sætter sig. Det plejer og koste et nyt stempel samt cylinder. Nu er du advaret.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis