Bosch 10,8v batteri problemer

Hej.

Har et Bosch mini sæt med 10,8v batterier. 
Men har problemer med laderen ikke vil lade på batterierne længere, den blinker 3 gange når jeg sætter dem i og så siger den de er opladet, men der er intet strøm på.
Har 3 batteri, det er kun de 2 der laver dette nummer, det 3. virker fint, så går ikke ud fra det er laderen der er noget i vejen med.
Nogen der har været udsat for det samme?
De er ca 2½år gamle, og de har ikke været brugt hårdt, og ikke brugt hver dag.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Måske fordi de har været helt afladet, og ikke opladet med det samme. Så kan laderen  godt, finde på ikke at ville oplade batteriet.

Prøv lige at mål spændingen på det batteri som den godt vil lade op, og på én af de to der melder fejl.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Hvis du lader det gode batteri helt op og så parallelforbinder du det med et af de dårlige batterier dvs plus til plus , negativ til negativ , så vil du lade det halvt op , så burde laderen gøre resten............

   elektriker fra jævnstrømmens tid
Hej
Har du fået det til at virke. For jeg har et næsten nyt 18v makita batteri der melder fejl i laderen.
Hej.
Det er en metode jeg så også traf på youtube, men det er jo ingen garanti for at det virker


mvh

 varmetossen

Har lige haft kigget på min svigerfar´s 2 Bosch batterier.Den ene havde en celle der var defekt, og den anden havde rystede en ledning løs på printet, dette var pga. af vibrationer fra saven af! Men prøv at google problemet så vil du finde ud af at de, (bosch) har nogle rimeligt store problemer med deres batterier.
Symptomerne var de samme som det du oplever med dine!

Mvh. daniel

Har prøvet de forskellige ting og de virker stadig ikke...så roder lidt videre med problemet !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis