njord - juhuuu hvor er du?

Jeg vidste det, du har fået inspiration fra JørgenE, og nu er du flyttet til langbortistan...

Øv øv..jeg skal aldrig drille dig mere, hvis du kommer tilbage.

Mvh
ThomasB
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis du virkeligt kan over holde det så tror jeg du skal have lov at prøve bare en time eller måske et par uger !!

Jo bare rolig jeg er her endnu og er ikke let at skræmme..

Hej ThomasB

Vi må finde et eller andet der kan diskuteres ??

Venligst Njord

MVH Njord
De andre grupper snakker kun om kondens på ruderne.

Havde de prøvet en gamme VW med blæserkøling, ville de s'gu da have vænnet sig til det for her skulle viskerne hellere have siddet indvendigt end udvendigt.

Vi har planterne stående helt op ad vinduerne og så med små tagrender klistret til vinduerne der tager vandet der løber ned på indersiden, og vores hjem ligner snart en smuk urskov.

Varmeforbruget nærmer sig 0, for man behøver ikke vaske sig i denne fugt, bare tørre af med et håndklæde, så er man ren og fin igen.

Kun på fjernsynet har jeg monteret en enkelt visker bortset fra på mine briller naturligvis.

Vi har også fået nedsat brandforsikringen, da skorstensfejeren siger, der aldrig kan gå ild i vores hus.

På bjælkeloftet vokser der nogle sjældne blomster, som vi ikke engang har plantet - skønt. Planter er jo så dyre.

Så hos os er udluftning bandlyst - til gengæld har vi fået kolibrier, selvom jeg har dem mistænkt for at være forstørrede myglinger eller mygs kid som de jo også bliver kaldt.

- JørgenE


Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis