Spulepumpe i bauknecht

Hej Jeg har en opvaskemaskine af bauknecht som ikke vil spule vandet rundt. Eller det vil den, men en gang imellem stopper den og begynder er bippe. Jeg har fundet ud af at når jeg ryster godt med pumpen kan jeg få den til at starte igen.
Spørgsmålet er, om pumpen er stoppet og snavset så den har svært ved at starte eller er det magnet der hænger eller noget helt andet.. Him hvordan fixer jeg det??
Med venlig hilsen
alte

<p>&#160;</p>
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis det hjælper at ryste den så er det nok kun en ting at gøre det er at sætte en ny på men prøv lige at smide modellen samt de to nr ind på hver 12 cirfre så kigger jeg lige på det

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Bauerknecht gsxk 7422

8546 742 61711

38 1011 oo1232

Håber du kan bruge ovenstående
mvh
alte

<p>&#160;</p>
Ny på, der bliver for meget slør i akslen på de pumper. De er kun lavet med bøsninger
Skal lige være sikker, det jeg gjorde var at rykke godt i den gummislange der går hen til varmelegeme. På varmelegemet sidder pumpen som skal skifte, er det sådan det er?? Er det en magnetpumpe??
mvh
alte

<p>&#160;</p>
har lige set efter og når det er den pumpe der så er det bare byt til nyt den er sikkert revnet indv et ret typisk problem på de pumper

Annonce
Har i et godt sted at købe den for der er jo mange steder man kan købe sådan noget.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
Lige et spørgsmål, hvordan kan det være at den kan vaske et program igennem uden problemer, og næste vask vil den ikke starte pumpen op. Er det bare sådan det er, i min hoved hvis den er revnet eller andet skulle den så ikke være itu altid
mvh
alte

<p>&#160;</p>
det er bare sådan det er men det er et ret typisk problem med de motor

ok så må jeg jo i gang med at få den skilt ad, men nu har den kørt tre vask uden problemer, lidt træls med de der periodiske problemer.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
den er nu ikke så slem at skilde ad en god time så er den osse samlet igen

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg