Ophæng af varmtvandsbehiolder

Da jeg er træt af hastigheden på min el-måler, har jeg købt en kombi-vandvarmer, jeg vil have sat op i stedet for min kun-el-vandvarmer, så kan mit Twinheat hjælpe lidt til i vinterhalvåret.

Men.. Sådan en vandvarmer, vejer 67 kg, og der kommer 110 liter vand i den også, så hvad hænger jeg lige sådan en op i, på en murstensvæg ?

plastik rawplugs er nok lidt for svage til den opgave.

På forhånd tak

..oo00 I Hate Signatures 00oo..

Da jeg er træt af hastigheden på min el-måler, har... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nitter
Jeg skal nok sige til næste gang jeg skal igang med at skrue :-) nej selvfølgelig alt med måde men der skal altså spændes en del, før der sker noget.
Der tages naturligvis forbehold for gamle rådne mursten, halv blinde mænd der ikke kan ramme midten, borger hullet for stort eller lille.
Og zå behøver man jo ikke vælge den yderste sten inrækken
@ Nitter! 18 år!!
@ Subwoof! Det vil jeg også gerne overvære! Eller fornemmer jeg, at du trækker lidt i land?

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af ktm på 06 mar 2014 19:27
@ Nitter! 18 år!!
@ Subwoof! Det vil jeg også gerne overvære! Eller fornemmer jeg, at du trækker lidt i land?
Så er der forhåbentelig mange gode år tilbage i den. 

Ja , tøws også Subwoof begynder og lyde som et løst fruetimmer på glat is.   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 06 mar 2014 19:43
Så er der forhåbentelig mange gode år tilbage i den. 

Ja , tøws også Subwoof begynder og lyde som et løst fruetimmer på glat is.   

Er der ikke evighedsgaranti på¨sådan noget værk???
Jeg håber fandme ikke på, at jeg skal til at skifte den nu, hvor der formentlig sidder 50 kg kalk i den!! + at der skal pilles skabe ud og fjernes pillemagasin til fyret

tøws? er det, det vi andre staver "SYNES"??
Men ja, han blev lidt svag i koderne!!

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af ktm på 06 mar 2014 20:17

Er der ikke evighedsgaranti på¨sådan noget værk???
Jeg håber fandme ikke på, at jeg skal til at skifte den nu, hvor der formentlig sidder 50 kg kalk i den!! + at der skal pilles skabe ud og fjernes pillemagasin til fyret

tøws? er det, det vi andre staver "SYNES"??
Men ja, han blev lidt svag i koderne!!
Nej, den holder måske knap så lang tid, hvis du glemmer at lukke kalken af dyret og  udskifte anoden (tærezinken). Så det er måske .............

Tøws er helt rigtigt nogenlunde det samme som syntes på ris-dansk, hvilket ord, det sidste altså.     

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Trækker i land? Næh nej men man skal jo Heller ikke være påståelig :-)
Men jeg gik jo ikke udfra at alle folk er stærke gæve jyder, det jo klart en Vendsysselsk bonde som mig selv, vil jo klart flække murstenene. For ikke at tale om at man rent faktisk tvinger hele muren ned. Jeg vil jo blot skulle tage et greb med lille fingeren.

Da keg skrev det tænkte jeg en mere svagelig københavner, som jo naturligvis skal bruge en del flere kræfter.
I får ret jeg får ro :-P
Æ tøs i noge streng :-)
Skrevet af subwoof på 06 mar 2014 21:12
Trækker i land? Næh nej men man skal jo Heller ikke være påståelig :-)
Men jeg gik jo ikke udfra at alle folk er stærke gæve jyder, det jo klart en Vendsysselsk bonde som mig selv, vil jo klart flække murstenene. For ikke at tale om at man rent faktisk tvinger hele muren ned. Jeg vil jo blot skulle tage et greb med lille fingeren.

Da keg skrev det tænkte jeg en mere svagelig københavner, som jo naturligvis skal bruge en del flere kræfter.
I får ret jeg får ro :-P
Æ tøs i noge streng :-)
Øh, siden hvornår er 6630 blevet flyttet til Kjøvenhavnstrup ???   

Kan næsten love jeg ikke vil drille ret meget mere. 

Mvh. Leif.

Onliner:
Kan man slette et spørgsmål igen ?
Det var dog helt utroligt en hønsegård det gik i det spørgsmål.
Jeg har allerede i andet svar, fået et kvalificeret svar på mit spørgsmål, og har takket for det.

..oo00 I Hate Signatures 00oo..

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis