Hej alle
Dette er min første tråd herinde og min første opgave som amatør elektriker. Jeg har installeret en dæmper (Fuga Touch IR 350 UNI) og håbede på, at I kunne sige mig, om jeg har installeret den korrekt.
Jeg har prøvet at installere dæmperen som brugsanvisningen sagde, men har bare ikke fået det til at virke! Prøvede så at "eksperimentere" lidt (ved at det ikke er godt...!) og på et tidspunkt blev dæmperen bare varm, så jeg fandt ud af at det ikke var rigtigt!
Nu har jeg så prøvet på nogle andre måder og det ser ud til at virke fint nu. Har prøvet at slukke og tænde for diverse andre apparater i lejligheden, og der ser ikke ud til at være noget galt... og dæmperen bliver i hvertfald ikke varm!
Har installeret denne dæmper på denne måde (se billede). Er der nogen af jer, der kan sige mig, om jeg har gjort det helt forkert og at min lejlighed snart vil stå i flammer? Eller er det en ok installation?
Den gule ledning er fasen, så den er ok, men jeg er ikke så sikker med de andre to. Har prøvet alle kombinationer med dem, og dette var den eneste, som virkede.
Vil bare være sikker på, at jeg har gjort det rigtigt - ellers må jeg være sikker på, at der er batterier i røg alarmen...
Tak for jeres hjælp!