Problemer igen igen. W8.1

Efter min kælekat har udført sin vanlige catwalk over tasteturet, mens jeg læste lidt på LDS, er min Internet Explorer pludselig holdt op med at fungere ide alle menupunkter er grå, dvs. de er indaktive. Selv det punkt der skulle fortælle om alle Microsofts rettigheder er "dødt", så den er HELT HELT gal.  

Har prøvet at finde en IE 11  og installere på ny, hvilket jeg ikke kan da IE 11 er installeret i forvejen 

Har prøvet om jeg kan slette IE 11 uden held. Det syntes ikke at kunne gøres på den almindelige måde. 

Dette indlæg er skrevet i Google Chrome, som jeg overhovedet ikke bryder mig om, men Chrome har været min redning flere gange når MIE ikke virker på netbank osv. 

Hvad gør man for at få den f...... IE op at køre igen ???  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du må altså lære det Piv dyr at fars tastatur er forbudt område.

Jeg havde lidt det samme problem med hunni når den via mit skød hoppede op i vinduet hvor skærmen står, nu har jeg jo en stationær så løsningen var en plade under bordet der hænger på sådan et par skinner med kugle lejer så den glider let ud og ind  ( Pladen altså ) hvorpå tastaturet befinder sig.

Ps. Drop dog det W8,1

Skrevet af Håndværkeren på 02 mar 2014 23:01

Du må altså lære det Piv dyr at fars tastatur er forbudt område.

Jeg havde lidt det samme problem med hunni når den via mit skød hoppede op i vinduet hvor skærmen står, nu har jeg jo en stationær så løsningen var en plade under bordet der hænger på sådan et par skinner med kugle lejer så den glider let ud og ind  ( Pladen altså ) hvorpå tastaturet befinder sig.

Ps. Drop dog det W8,1

Det kan du nu ikke lære en kat sådan lige uden videre, hvis du gerne vil den kommer og siger hej i ny og næ eller bringer en små gaver. 

Hvad skulle jeg så skifte W8x ud med ???  Det skulle jo gerne være noget der IKKE er ringere.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 02 mar 2014 22:36

Efter min kælekat har udført sin vanlige catwalk over tasteturet, mens jeg læste lidt på LDS, er min Internet Explorer pludselig holdt op med at fungere ide alle menupunkter er grå, dvs. de er indaktive. Selv det punkt der skulle fortælle om alle Microsofts rettigheder er "dødt", så den er HELT HELT gal.  



Har prøvet at finde en IE 11  og installere på ny, hvilket jeg ikke kan da IE 11 er installeret i forvejen 



Har prøvet om jeg kan slette IE 11 uden held. Det syntes ikke at kunne gøres på den almindelige måde. 



Dette indlæg er skrevet i Google Chrome, som jeg overhovedet ikke bryder mig om, men Chrome har været min redning flere gange når MIE ikke virker på netbank osv. 



Hvad gør man for at få den f...... IE op at køre igen ???  
Jeg har ikke prøvet at slette min IE11, men hvis du søger efter *.exe, kan du finde, hvor IE11 er installeret og så slette filerne derfra. Det skal siges, at jeg af gode grunde ikke har prøvet, om det hele bliver afinstalleret ved at fjerne filerne i de biblioteker, hvor IE11 befinder sig. Der skulle dog være en god change for, at det virker. At IE11 ikke virker på netbank, kan skyldes at du bruger den IE11, der er i WIN8.1, fordi WIN8.1 ikke understøtter brugen af Java. Min WIN8.1 installation virker ganske udmærket i modsætning til Håndværkerens. Vil du endelig bruge et andet styresystem end WIN 8.1 kan du bare bruge skrivebordet, så virker det som WIN7




fase
Har selv haft et Piv dyr der kom med små gaver ( halv gennem gnasket mus, sommer fugle eller til nøds en perle sten ) Så fik Piv dyret en angmasat  som han så gnaskede højlydt i sig
Annonce
Skrevet af je__ns på 02 mar 2014 23:24

Har du prøvet det her..

http://support.microsoft.com/kb/923737/da

Ja Jens, det har jeg forsøgt mig med på flere forskellige måder. Det eneste der sker er absolut ingenting. Vil mene, en sådanne reset også burde kunne resette hvilken side IE burde starte op på/fra, hvilket ikke sker. DET ER frustrerende da der ingen fejlmeddelelser er at lokke frem af systemet. Og hvad gør man sååå lige ???  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af S. fabrin på 02 mar 2014 23:35
Jeg har ikke prøvet at slette min IE11, men hvis du søger efter *.exe, kan du finde, hvor IE11 er installeret og så slette filerne derfra. Det skal siges, at jeg af gode grunde ikke har prøvet, om det hele bliver afinstalleret ved at fjerne filerne i de biblioteker, hvor IE11 befinder sig. Der skulle dog være en god change for, at det virker. At IE11 ikke virker på netbank, kan skyldes at du bruger den IE11, der er i WIN8.1, fordi WIN8.1 ikke understøtter brugen af Java. Min WIN8.1 installation virker ganske udmærket i modsætning til Håndværkerens. Vil du endelig bruge et andet styresystem end WIN 8.1 kan du bare bruge skrivebordet, så virker det som WIN7



Ja, gid det var så simpelt Farin. Men metoden går bare ikke i de nyere Win udgaver.

Java virker fint sammen med IE hvis Microsoft ellers har kunne få sig taget sammen og sat de, i god tid annoncerede rettelser ind i deres kode. Rettelserne, der i øvrigt udelukket er lavet for at beskytte brugerne af Microsoft Windows piv utætte kode for utilsigtede indtrængende. 

Resten af oplysningerne er vel bare formodninger og gætterier eller ..... ??? 






Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Spørger lige !

Du har vel prøvet at gå i start - system værktøj - system gendannelse ?

Eller som jeg har gjort et par gange når det hele har været lidt for sort, fjernet strømmen det der kaldes utilsigtet lukning. Så er det den starter op med den sorte skærm og kan reparere sig selv klik på fejlsikret tilstand i første omgang hvis det ikke hjælper, så tag strømmen igen og lad Windows selv starte op.

Hvis det er en blærbar så hiv batteriet ud.

Skrevet af Håndværkeren på 03 mar 2014 10:29

Spørger lige !

Du har vel prøvet at gå i start - system værktøj - system gendannelse ?

Eller som jeg har gjort et par gange når det hele har været lidt for sort, fjernet strømmen det der kaldes utilsigtet lukning. Så er det den starter op med den sorte skærm og kan reparere sig selv klik på fejlsikret tilstand i første omgang hvis det ikke hjælper, så tag strømmen igen og lad Windows selv starte op.

Hvis det er en blærbar så hiv batteriet ud.

Det må du gerne.

Ja, også selv om jeg godt vidste det ikke hjalp. Men man bliver ..............  

Ja. Og Microsoft er ikke så intilligent de kan finde nogle fejl, desværre.  

Og ja, det er så en slævebar. 




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Så må du jo formatere og ny installere
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis