Fyr og vager væsenet

 Jeg bor ret tæt på sådan et tågehorn, og tænker tit på om det der vager væsen lever i en anden tids alder ! Sådan en diset dag som vi havde i går står det skide horn og larmer hele dagen.

Det er som om der er nogen der endnu ikke har opdaget at alle større skibe har rader anlæg og de fleste lystbåds ejere har en GPS !

Hvorfor skal de horn så larme sådan, når det faktisk er ganske unødvendigt ?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg misunder dig bestemt ikke din støjende nabo, men hvis man alligevel er i gang så kunne man vel også ud fra din argumentation fjerne de grimme bøjer, koste mv. ude på vandet, og der er sikkert også nogle, der føler sig generet af lyset fra fyrtårne. 
 
Men nu er farvands- og fartøjsafmærkning jo heldigvis international standard (sådan da), så det er nok ikke bare sådan lige at ændre.

Nu sidder de for højt til at jeg kan fylde bygge skum i dem, det har jeg engang gjort ved sådan en alarm stålkasse der sad på en butik.

Vi skulle holde et møde i et hus lige ved siden af, og den var temmelig træls at høre på, så jeg ringede til Politiet og spurgte om de ikke kunne stoppe den. Det måtte de ikke og de havde gentagende gange forsøgt at få fat i ejeren uden held. Så jeg spurgte om jeg måtte forsøge at stoppe den, ja hvis jeg kunne måtte jeg da gerne prøve. Jeg havde tilfældigvis en dåse bygge skum stående, så den blev fyldt ind i kassen, det stoppede larmen omgående.

Kan du ikke bare skrue ned for høreapparatet :-D

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....

Bliver nok noget af et problem da der ikke er noget

Og jeg har til trods for alderen stadig en super god hørelse, der nogle gange kan være lidt eriterende. Men har også altid være nærmest hysterisk med brug af høreværn lige så snart noget larmer den mindste smule. På det punkt har jeg altid været lidt foran, jeg er også meget langsynet kan tydeligt læse tekst når avisen ligger på gulvet og jeg sidder på en stol, til gengæld må brillerne i brug når jeg skal se på skærmen der står en halv meter væk fra mig og når jeg skal sy

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis