Mangler Kugledrejer til Rotwerk 350

Hej, jeg har fået en Rotwerk op under neglene og skal bruge den til at dreje plastik og lidt træ på.

Ja jeg ved godt at det er en beregnet til blødt metal men nu er det den jeg har fået kastet i nakken:-)

Mit spørgsmål er om man kan købe / få lavet et værktøj til maskinen så at jeg kan lave konkave og konvekse snit, til f.eks. at lave kugler eller "skål" fordybninger?



______________________________________________
Får selv simple projekter til at ligne abstragt "kunst".
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mange tak for det gode forslag og hurtige svar, nu er det desvære sådan at jeg har et træværksted og derfor slet ikke har værktøj til at lave sådan et fantastisk metalarbejde.
Derfor tænkte jeg om nogen mon kunne lave et for en slat penge eller om man til nød kan købe det i en butik til en skovlfuld sedler?


______________________________________________
Får selv simple projekter til at ligne abstragt "kunst".
Er der evt. andre der vil komme med deres besyv?


______________________________________________
Får selv simple projekter til at ligne abstragt "kunst".

Hvis du er "træmand" er der da også muligheder, for at lave et kugledrejeværktøj selv.

Altså Je-ns man kan sgu da ikke ligge sådan nogle spændende billeder op af noget tilbehør som er nead to have:-D uden at i det mindste linke til noget mere forklaring:-D

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Annonce

Uha så kom Google på arbejde, jeg havde glemt hvor det var jeg fandt den...

Der er vist ikke så meget at hente i linket, men mon ikke du kan, lave det ud fra billederne, så har du jo også lidt kunstnerisk frihed.

http://lumberjocks.com/stefang/blog/27938

Linket virker ikke, med kopier og sæt ind i browseren.

mvh jens

Mange tak jens så er der lidt at gå efter:-D

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis