Hvilken plæneklipper?

Hej Alle,

Jeg skal køb min first plæneklipper til en 700m2 have men vil ikke hvilken plæneklipper jeg skal køb!

Kikker lidt på:

Al-ko
Honda lzy hrg536c VKEU

Men er åben til andre mærker!

Håber du kan hjælp!

På forhand tak!
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg ville gå i silvan eller jem og fix, købe den billigste. det er som regl en fin maskine.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Man kan eksempelvis også finde tilbud på plæneklippere og andre ting til haven på denne side http://forum-danmark.dk/til-haven
Hej med dig :-)

Jeg ved ikke hvad der er bedst af plæneklippere.. Men jeg købte en brugt Klippo for 20-25 år siden, og den ruller stadig.. har måttet svejse akslen fast til det ene hjul da det knækkede, skiftet motoren et par gange, men der er rigeligt med BS motorer fra alle de rustne stål skjold.... og så er håndtaget også skiftet de det gamle revnede..
Men hvor længe den holder ved jeg ikke.. den er trods alt produceret i 1978 (såvidt jeg kan se på texten på maskinen) og skulle gerne have nogle år endnu, med diverse reservedele.. men tilgengæld har jeg aldrig vasket græs af skjoldet.. det er en kraftig trykstøbt alu og holder og holder og holder år efter år efter år..

Så grundlæggende skal du kigge mere på hvordan den er bygget end hvilket mærke.. der er andre med trykstøbt skjold på markedet... dyre, men dejlige..

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis