Led lomme lygte i super kvalitet søges.

Jeg har en led lomme lygte jeg bruger når jeg går tur med hundene og morgen og aftenen her i den mørke perioder af året.

Men den er ved at være 6 år gammel så batteriet er ved at gå. skal lade den ugenlig hvor før hen i tiden var det vær månede.. Samt der er gået en del led i den også..

Så søger en kvalitet og slagfast og vandtæt led lomme lygte med meget kraftig lys samt lang batteri tid.
Den skal ikke være større end den kan være en jakke lomme 15-20cm lang lygte ville være fortrække.

budget maks 1000kr.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har denne nu.
https://www.distrelec.ch/led-inspection-lamp/ring/reil2500/891484/en;jsessionid=2665060C9F1A9B618930B2D0DD17BD1A.daechj011u
Den er faktisk fra Febuar 2007

Meget lys og intet forbrug ??? Tror sgi du skal have en med optræk: www.multikoeb.dk/haandlygter-92/her...led-p75252

Har selv en der ligner, dog med hele 5 lysdioder. Den er der pænt blus på. Og så kostede den kun kr. 25 nede i brugsen for to-tre år siden.  

Derfor er der dog ingen der siger, du ikke kan finde en der er meget dyre hvis ..........


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg har kig på denne.

http://www.ledlenser.dk/P7-2.html
Til omkring de 600kr.

Skulle være rigtig god og masser af lys. 320 lumen på højret styrke.
50timer på laves styrke.
Hej.
Tja, det er ikke til at vide. Vi købte for vel 8 år siden 4 stk i OBI i Ungarn for Dkr 50.-.
Den slags med 3 stk. AAA i en holder der sættes i lygten. Det er de bedste, vi nogensinde har haft.
Metalhus, godt gevind.
En Mag-Lite er ikke bedre.
Det jeg mener er at mærk på det i hånden, se på det og tag en beslutning.

mvh

 varmetossen

Jeg kan også anbefale en LED Lenser, når det skal være en kompakt og lysstærk lommelygte med fornuftig batteritid.
Annonce
Har selv en P7.1 den kan klart anbefales, den er nede i 299,- + moms de fleste steder, da P7.2 er kommet.
Den gamle er 210 lumen og mener det omkring de 80-100 timer.

Enig med Akjeldsen, LED Lenser er kvalitet uanset hvilken man vælger.
Hej
Jeg købte  denne opladelige lygte til kr. 229.
Det lyser meget kraftigt og holder rigtig længe uden opladning.

http://www.harald-nyborg.dk/82120/pande-og-lommelygter

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Jeg har en soldrevet lommelygte, den har jeg haft i 6 år nu og den giver et ret kraftigt lys i ca. 1 time, men skal så bare stå i solen en dag så er den klar igen. Jeg har sidste år købt en lignende i det der mini in thebox som reklamere her på siden. Men ved at de kan købes i Danmark også.

Men jeg bruger nu mest min pandelampe som er lige så gammel, købt i Aldi for 50,00 kr. den holder længe på 3 AAA batterier.

Hej.
Det er også bedst med pandelampen når man skal læse avisen i brændeovnens skær.
Det er sku bøvlet med den hånddrevne

mvh

 varmetossen

Har overtaget en Led Lenser P7.1, der blandt andet har været en tur i Afghanistan. Den er lidt skrammet, men virker stadig perfekt med en godt og længevarende lys. Som Koluda skriver ville jeg være frisk på en P7.2, hvis jeg skulle ud at købe.
P7.1 er angiveligt på 210 lumen, mens P7.2 er på 320 lumen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis