Motorbremser i voldsomme hug under kørsel.

Min Golf 3 er begyndt at hugge, mens jeg kører, som om jeg intervalbremser. Det er ofte, når motoren er varm, men det kan også forekomme, når den er kold. Nogle gange kan jeg få den til at køre videre, ved at køre med høje omdrejninger, men ellers går den ud. Den starte igen ved 1-2 forsøg og kører så fint videre indtil næste gang.
Håber, der er nogle, der har en ide om, hvad der er galt.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen til.

Og så det næsten klassiske spørgsmål. Fylder du diesel eller benzin på tanken ????

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Åh ja, det' jo vigtigt.
Benzin. En 1,6
Måske en tændspole der er ved at køre på sidste vers ?
Måske en rotor/tændkabel`er der over vinteren har samlet noget fugt ?

Suzuki GS500 E - 1994
Opel Astra J (P10) 16 XER 1,6 5 dørs - 2013
Ret enig med Rasbak - og tjek så også tændrør og rotoren når du er i gang.
Og for en sikkerheds skyld - benzinfilteret, men det tror jeg næppe - det er snarere tændingsproblemer.

Havde engang en gammel peugeot 309, der teede sig nogenlunde som beskrevet - et sæt nye tændkabler til ca. kr. 300,- + montering og problemet var løst.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hej. Takker for svar.
Nu har jeg fyldt noget additiv i tanken og det har forbedret problemet en del. Jeg må ha' den på værksted og min mekaniker, er overbevist om, at det er benzinpumpen, der skal udskiftes.
JetteL
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis