Højtaler over internettet

Hej alle LDS´er

Jeg står og mangler en højtaler der kan tilsluttes internettet, som man så kan få til at afspille en besked hjemmefra. Det drejer sig om at jeg har vagt ordning på en byggeplads, og der ville jeg gerne kunne opsætte en højtaler som kunne afspille en besked, hvis nu man så at der var nogen inde på pladsen, fx. ved hjælp en mic hjemme fra over internettet, eller er forud optaget besked. Kender i evt. nogle systemer som ville kunne tilbyde dette. PS: Jeg har et videoovervågningssystem ude på pladen, så jeg har mulighed for at se om der er nogle inde, jeg skal således bare have en højtaler, så jeg kan fortælle evt. indbrudstyve at de er inde på privat grund.

Med venlig hilsen

Dan

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Puha. Ved der er nogle billige IP baseret overvågningskameraer, der har funktionen indbygget. Det plejer så vist kun at virke med fabrikantens egen software. Men ellers har jeg ikke hørt om et system som det efterspurgte. Men hvorfor ikke ? Det skal bare findes ude i den store vide verden (Formodentelig Kinesien). 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
En forholdsvis nem, måske ikke optimal løsning, ville vel være at have en computer stående, med en forud indtalt besked til de/den indtrængende, og hvis der ses noget på kameraet, fjernforbinde via teamwiever og afspille lydklippet fra computeren på byggepladsen,som selvfølgelig er tilsluttet højtalere.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis