W8 igen igen.

Er det bare mig der har bemærket, at den nye W8.1 har en fandens tildens med at ville lægge det sidst nye åbnet "vindue" under dem der er på skærmen i forvejen ??? 

Syntes der efterhånden er kommet en del opdateringer, uden det har hjulpet på problemet.

Det er måske bare mig der ikke forstår min computer ???


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nej det er ikke dig Leif, det er W8 og da især når først du har opdateret til W8,1 kommer der lige gyldige opdateringer hele tiden, som ændre på dine indstillinger så du kan starte forfra igen og igen og igen.......................................

Drop det LORT og få installeret W7 i stedet for, det har jeg fået, efter jeg til sidst var helt fortvivlet og rundtosset af den Bæh Windows har frigivet der.

Der er et eller andet galt i det firma, siden W. 98 har der kun været ufuldendte programmer fra den side !

Det er lidt lige som med ham Håndværkeren, han vil også være den hurtigste og næstbedste til alt. Efter hånden har han dog lært det

Jeg har Windows 8,1 pro, jeg har ikke haft problemer, og har ikke haft problemer med åben vinduer.

Jeg er faktisk rigtig glad for win 8, og kunne ikke drømme om at nedgradere til win 7 pro (har faktisk en win 7 pro liggende)

Det er rigtig rart at den starter så lynhurtigt op med win 8

Jeg har en bærbar arbejdes pc, med win 7 pro, den har SSD hd, og hurtigere prosessor, end min hjemme bærbare, den er meget langsommere til at starte op.

Ja ok Jens. Har heller ikke lyst til og være tvunget til at skulle have min middagssøvn, mens W7 får taget sig sammen til og ville lave noget. W7 kan til nød gå hvis man kun har installeret 3-4 programmer, men ikke med alle dem det er nødvendigt jeg har liggende. Men hvorfor den absolut vil have det sidste åbne vindue til at ligge nederst har jeg ikke kunne greje og det er mig bekendt ikke noget, jeg på nogen måde kan hive i nogle håndtag for at fjerne.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
hvor mange sek er den om det på en ssd disk og hvilken cpu har den,ram ,set fra når der trykkes på power knappen til win er klar 

ssd diske er der stor forskel på hastiheds mæssigt ,når man køber sådan en skal der ses på iops tallene og om maskinen kan udnytte en sata600 bus
Skrevet af jetdirect på 12 mar 2014 11:40
hvor mange sek er den om det på en ssd disk og hvilken cpu har den,ram ,set fra når der trykkes på power knappen til win er klar 

ssd diske er der stor forskel på hastiheds mæssigt ,når man køber sådan en skal der ses på iops tallene og om maskinen kan udnytte en sata600 bus
Øh, ramte du den forkerte tråd ved et uheld ???  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
det var blot et spørgsmål til hvor hurtig w8.1 egentlig er
Skrevet af jetdirect på 12 mar 2014 13:30
det var blot et spørgsmål til hvor hurtig w8.1 egentlig er
Nååååå'e og dog. Hvis jeg vender spørgsmål til svar, er det indforstået man har en maskine med w8 installeret, ikke hvor meget eller på hvor mange måder det er muligt få w8 til at starte endnu hurtigere. Det går stærkt nok til mig.  Nej det er alle de andre underlige ting det L... kan finde på der ................. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Min gamle HP Windows 8 pro bærbar, klar til brug på ca 30 sec.

   ----------------------------------------------------------------------------

Windows 7 pro,  arbejds bærbar Lenovo x230i, klar til brug på 60 sec-

Det er sådan en SSD hd, ikke købt for at være hurtig, men for at være stabil, da det er en arbejds pc, jeg bruger i bilen.

www.corsair.com/en/neutron-series-1...-6gbps-ssd

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis