Nu begynder sæsonen for haven jo snart og jeg er begyndt at se på haven igen og nogle af de ting som jeg gerne vil have gjort ved den, Jeg har fået lavet terrasser nogle dejlige steder, men jeg har stadig et sted som jeg mangler.
Da vi anlagde haven fik vi gravet et hul på ca 60 cm, jeg har nu erfaret at jeg nok skal dybere ned for at få en endnu bedre effekt af denne udgravning.
Som den er nu så er den op mod vores plankeværk, så det danner en halv cirkel med ca. 5 m i diameter, jeg har nu også indset det ikke er så meget, hvor vi vil have et bord dernede.
Så min tanke er at jeg kunne lave trappen ned til denne terrasse ud i haven, men dette giver jo nogle problemer når jeg skal slå græs.
Min tanke er også at kunne spare så meget som muligt på indkøb af fliser, underlag og diverse, da vi lige har været nødt til at købe nu bil.
Jeg er ikke så glad for at skulle skære alt for meget og derfor har jeg overvejet at have grus rundt i kanten af den nedsunkne terrasse og ind til et firkantet område fliser hvor et bord kan stå
Hvis der er nogen som har en god ide vil jeg meget gerne høre om dette, måske det også kan inspirere mig til nogle andre ideer, men konen og jeg er kørt lidt fast i denne proces