Kalenderprogram til Sony Experia Compact

Jeg har købt en ny mobiltelefon Sony Experia Z1 compact. Den gamle mobil skulle repareres for et betydeligt beløb, så derfor en ny (smart)phone.

Kalenderprogrammet er dog elendig i forhold til det, der var på min Nokia mobil telefon.

Er der nogen, der har en ide om et kalenderprogram, hvor der kan indtastes en begivenhed, der skal gentages hvert år, f.eks. en fødselsdag, bryllupsdag eller lignende, som så i kalenderen bliver gentaget og opregnet, så man kan se hvor mange år, det er siden hændelsen blev startet.  

Styresystemer er Android Jelly Bean.

Jeg har søgt på Google (oplysning til Håndværkeren) og fået mange hits, så er der nogen, der har et godt program også gerne et betalingsprogram, der opfylder mine ønsker.


fase
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en model Z , og på kalendersiden kan jeg ved at trykke på 3prikker i øverste højre hjørne, komme til kalendere, hvor det ses hvilke kalendertyper der er.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Jeg har en HTC med android, det er en arbejdstelefon, som jeg også bruger privat.

Den synkroniser automatisk, men kalenderen i Outlook.

Den har de funktioner du efterlyser.

Jeg ved ikke nærmere hvordan det er sat op, det er noget vores It mand har lavet. 

Skrevet af je__ns på 26 feb 2014 20:56

Jeg har en HTC med android, det er en arbejdstelefon, som jeg også bruger privat.

Den synkroniser automatisk, men kalenderen i Outlook.

Den har de funktioner du efterlyser.

Jeg ved ikke nærmere hvordan det er sat op, det er noget vores It mand har lavet. 

Til Lynes.

Det er  den samme jeg har, men bare i compact udgaven. Men den kalender, der er i telefonen, opfylder ikke mine ønsker.

Til Je_ns.

Jeg vil prøve at se på Outlook, og naturligvis betale hvad det koster: Synkroniseringen med en Google konto skulle ikke være noget problem. Tak for svarene begge to.




fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis