deaktiver airbag berlingo

Hej

Jeg overvejer at købe en gammel Berlingo fra 97, hvor der ikke er en kontakt til at deaktivere airbagen i passagersiden. Er der nogen der kan sige om det kan gøres på en anden måde,- og hvordan.

Mvh Jan

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tror ikke at der er ret mange der ved hvad en airbag er Jan !

Eller også tør de ikke svare !

Men det kommer nok nu hvor jeg har været der, ved du nok

Jo, der er rigtig mange, der ved, hvad en airbag er.
Det er på ingen måde noget man giver råd om, hvis man ikke ved 100%, hvad man skriver om.
Hvis man kommer med en halvkvædet vise om noget, man tror at vide noget om, fordi man har hørt sin moster bable op om noget, hun har hørt.
Gør man noget forkert med en airbag, kan man blive slået ihjel af den, og så kan det koste boet 10-20.000 kr. at få en ny sat i igen.

Derfor har jeg ikke reageret, og jeg vil vædde på, at flere andre ansvarlige har det på samme måde.

Med venlig hilsen
ktm

Nu ville Jan jo gerne have den deaktiveret, så hvordan gør han det ?
Hvis det ikke står i betjeningsvejledningen til dytten hvordan, er der nok ikke andet for end du må den sure vej forbi et værksted, hvor de ved hvordan den skal "skæres".

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu kalder han sig jo for Jancar, og jeg gik og troede  at han så vidste næsten alt om biler Jan-car
Annonce
Bilen blve solgt til anden side,- koster 800 kr hos en autoelektriker at få den deaktiveret til jeres information

mvh jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis