Hjælp til valg af tætningslister. ( 32 år gamle Centrum-vinduer )

Hej.

Har Googlet en del vedr. emnet, men er bare blevet mere og mere forvirret.

Synes ikke helt jeg kan fastlægge om man skal vælge Silicone P-profil ( 3-M , Tesa ) , eller nogle Af Dafa's profiler.

Det er selvfølgelig et kompromis mellem tæthed og levetil , ser det ud til

Synes det varierer mellem 5 og 15 år på levetiden. Silicone er dem med længst levetid.

........men ville gerne have nogle der skulle klammes på, da jeg stoler mere på denne løsning, en påklæbning.


Nogle her der har gode erfaringer med Dafa, og evt. hvilket profil. ....... Og kan man købe i byggemarkeder UDEN absolut at skulle købe 100m af gangen ?

På forhånd tak
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, havde faktisk købt nogle hos ham, men af en eller anden grund virker de mere tynde, og fylder ikke så meget som dem der sidder på nu. Profilet var godt nok tilnærmelsesvis det samme.

Synes bare ikke jeg vil ha noget der fylder MINDRE end dem der sidder nu, og ikke er helt tætte.

Så de er returneret igen.
Jeg har købt hos ham, og listerne passede perfekt. Jeg havde målt de originale, inden jeg bestilte.

fase
Har nu fundet de perfekte lister til mine vinduer og døre. ......Det blev DAFA QL-3102.

....... Passer 100% til falserne, og slutter HELT tæt. Endvidere er de rimelig billige hos Bygma. ( kr.12+m ) , så faktisk billigere end andre lister jeg havde kikket på.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis