Efterlysning!

Er du vred på os Jørgen?
Er du vred på os Jørgen? Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
2 kameler er budt, hvis du lover at hun også skal ha' nyt værktøj smile

Jeg byder 229 kameler for at slippe for en ekstra svigermor.

Mvh
ThomasB
Som synes det er dejligt at se Guro Jørgen igen.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 29-09-2002).]
Hej Thomas

Nu ved jeg hvorfor du ikke må få et værksted. Din kone har sikkert ret i at der ikke er plads. Med de mange kameler du byder indmed må det meste af grunden være fyldt med staldanlæg !!

Velkommen tilbage Jørgen .... Jeg lover at jeg vil prøve smile smile smile smile

Venligst Njord

MVH Njord
Hvor er det en befrielse, at vi nu er samlet igen.
Jeg var lidt urolig for, at nogle havde brugt et/nogle, for uartige ord.

Velkommen hjem Jørgen, men Budapest!
Når jeg høre eller ser det bynavn, ser jeg altid for mig, ham den overvægtige, der sidder med benene over kors, påført en slem sygdom.
Et grimt billede, gudske-lov er det kun i sort/hvid.

Om ikke andre, så er jeg glad for du ikke fik fat i en computer, der i det fremmede. Jeg kan ikke deres sprog, så det ville være omsonst, at læse dine indlæg, men jeg kan godt lide deres gullasch og deres rabsodier.

De bedste hilsner
Leon.
citat:
Oprindeligt indsendt af njord:
Eller måske er han ansat hos DR som vikar for Leth ??

Venligst Njord


Sig mig - I har måske slet ikke overvejet, at jeg muligvis viste ham, hvordan man laver tingene til næste program? - Jer er altid væk et par timer, når han skal på skærmen. Men han er bare god og en meget lærelig elev, selv om jeg bedst kan lide, når han nøjes med at kigge på - Vi skulle jo nødigt ødelægge tingene vel Flemming - men vent og se, om 5-10 år så overtager han måske! Lav-Det-Selv's rolle, man ved aldrig med det fjensyn. wink

- JørgenE

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af JørgenE (den 02-10-2002).]

Mvh. JørgenE
citat:
Oprindeligt indsendt af Leon:
Hvor er det en befrielse, at vi nu er samlet igen.
Jeg var lidt urolig for, at nogle havde brugt et/nogle, for uartige ord.

Velkommen hjem Jørgen, men Budapest!
Når jeg høre eller ser det bynavn, ser jeg altid for mig, ham den overvægtige, der sidder med benene over kors, påført en slem sygdom.
Et grimt billede, gudske-lov er det kun i sort/hvid.

Om ikke andre, så er jeg glad for du ikke fik fat i en computer, der i det fremmede. Jeg kan ikke deres sprog, så det ville være omsonst, at læse dine indlæg, men jeg kan godt lide deres gullasch og deres rabsodier.

De bedste hilsner
Leon.



Leon, Leon.

Jeg er s'guda ikke Buda - han er jo lidt fed og skaldet, jeg er derimod en sportstrænet høj slank mand i min bedstes øh bedste alder. Det må være den anden bydel du tænker på, bare fordi jeg har lidt sår om munden af at spise med for bredt bestik i forhold til min munds areal, når den er udspilet som en fugleunge der skal have orm af sin mor.

PS: maden var super!

Mvh. JørgenE
Annonce
Hej Jørgen!

Der skal to P'er i "Supper"

Leon.
Jeg har aldrig smagt suppe med to p'er i, smager det da bedre end gullash eller en skøn løgsuppe med brød og et ostedækken henover?

GISP - jeg er sulten, igen wink

- JørgenE

Mvh. JørgenE
P = Pølser
Pølser minus pser =ØL. Og deraf kan vi konkludere at der skal drikkes massere af øl!

Forresten er jeg næsten færdig med mit 9. kradsebrædt. Problemer er bare at de der dåseøl, er rigtig svære at få til at kradse, så jeg må nok starte forfra med alm. flaskeøl.

Mvh
ThomasB
Hej Thomas!

Hvad med at gå over til snaps.
Kapslerne er meget bedre, de kradser uden at ridse, og skulle du være uheldig med en enkelt kapsel, kan du ikke mærke det.

Der er også et lille problem med ridsemærkerne fra øl-kapsler.
Som regelen sidder de på ryggen, på steder man ikke selv kan nå, og hvis du bare har kradset dig et par gange, vil ridserne sikkert have samme aftegning, som en ustyrlig kærlig kvinde-hånd.
Det jeg mener er, kan man forklarer sådanne ridser med et kradsebræt?
Hjemme hos mig, ville jeg ikke engang forsøge.

De bedste hilsner
Leon.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis