Sommeren til "lav det selv"

Er der nogen der har et godt råd ti lhvordan man selv laver en varm og dejlig sommer ??
Den vi har nu er jo ikke anvendelig til ret meget man kan jo ikke engang få tørvejr nok til at male udendørs !!

Skal vi virkeligt alle have en "harald nygorg pavilion stående hvis vi gerne viludenfor i den kølige klamme sommer. Heldigvis er gasgrillen, med låg, nu så udbredt at man kan grille selv om det regner !! En kulgrill kan vist kun anvendes i en carport eller lignende !!

Så hvem har det bedste råd til at skaffe sommeren til Danmark.... Egentligt burde der være en præmie til det bedste forslag...

Venligst Njord wink wink

MVH Njord
Er der nogen der har et godt råd ti lhvordan man... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ikke for at genere nogen, men:

Det med Leon og hans nabos små lege, det viser jo bare at jo ældre man bliver, jo mere legesyg bliver man. Og i jeres alder kan det jo være ligemeget om i gemmer jer foran eller bag hækken. Det er alligevel jeres kone der skal finde jer, når i ikke kan huske hvorfor i sidder og gemmer jer biggrin

Når vi nu er igang med jer senile, så må det egentligt være sjovt at være senil, for så møder man jo nye mennesker hver dag smile

Sindsygt langsom, der var du sgu hurtig JørgenE - tilykke med premieren smile

Mvh
ThomasB
Hej igen Jørgen!

Du har fuldkommen ret, det hedder "sindsygt langsomt", hvis det er det man mener!

"Ikke for at genere dig" Er jo at tage hensyn, og når man gør det, kan det accepteres.
Jeg har altid rettet mine børn i diverse udtaler. f.eks. "Gabagebære" o.s.v., det er straks mere alvorligt, hvis man, og det gør jeg engang imellem, møder et voksent menneske, som ikke har fået rettet en eller flere udtaler, skal man så rette eller lade være, det er jo synd for dem, man tænker jo sit, manglende evner måske, hvilket jo absolut ikke behøver at være grunden.
En bekendt fortalte mig engang, at han havde fået Garapol, så nu kunne han se en mængde kanaler.
Man tør næsten ikke rette, men det er jo det der skal til.

De bedste hilsner
Leon.
Jeg elsker at gemme mig, og så blive fundet, -af min kone.
Og så er det med at komme sand i nøglehullet, så ungerne ikke kan lukke sig ind, og overraske!
Thomas var rimelig hård - det er de unge drenge på 45 år jo wink men at du, Leon taler om drengebørn i den anden tråd om dig selv.... den er vist helt gal. Har din frue en særskilt mail, jeg lige kan lure lidt på.

Pjat - du har helt ret, da jeg var i gang med den afsluttende eksamen og skulle aflevere hovedopgaven skulle jeg læse et ord jeg havde læst masser af gange før - det var påse. Det udtales som I alle ved "på se", men skrives påse, og jeg udtalte det som det var skrevet, for ingen havde nogensinde brugt et sådant navn før.
Blev jeg til grin venner?...... Tro mig, jeg rødmede, og kunne ikke lade være med selv at grine selvom jeg syntes det var pinligt ved min slutprøve. Men hvordan skulle jeg vide bedre, når jeg aldrig har hørt ordet, men altid læst det i mine lærebøger og dannet min egen udtale. Så hende påse kan jeg ikke fordrage, og aldrig vil jeg giftes med en der så meget som hedder Åse - sludder jeg havde glemt, jeg allerede er gift. (Han hedder Åge) smile

- Jørgen

Mvh. JørgenE
Det var som da min kæreste sad og læste teori til kørekortet, da hun spurgte mig:

"Skat, hvad betyder Hawaii-blik?"

Det anede jeg ikke, så jeg måtte lige se hvad der stod..havari-blink...

Honolulu mand, hvor jeg grinede..

Mvh
ThomasB
Annonce
Ja, eller min kone der spurgte hvad slalomski var? Hun lagde tryk på anden stavelse så det lød helt russisk.
Jeg har haft problemer med stillingsannoncer der søger en "rentegner" for mig stod der rente og så noget med ejnar altså renteejnar - mærkelige folk de søger efter.

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Ja, det er godt nok et mærkeligt land vi lever i..nogle mennesker bor på en tagetage.

tage-tage
tag-etage

Jeg læste "rentegner", som rent-ejnar altså lej ejnar.

Mvh
ThomasB

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 03-10-2002).]
Hej igen!

Ja det danske sprog!!!

Jeg har beskæftiget mig lidt med problematikken omkring Private fællesveje, og har som følge af det, måtte sætte mig ind i lovene om bl.a. Vejret.
Kan i forestille jer, hvor iriterende det er, at se på fjernsynet, når de beskriver, om vi får sol, regn, blæst eller sne.
Det har jo overhovedet intet med Vejret at gøre.

De bedste hilsner
Leon.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også