fælge

Kan jeg købe ordentlige alufælge hos thansen ?

100% klamp

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af klamp på 15 feb 2014 20:35
Kan jeg købe ordentlige alufælge hos thansen ?

Har hørt en del dårligt om de fælge de sælger.

Jeg ville vælge en anden - der er masser - f.eks:

http://www.bigwheels.dk/

eller

http://www.billigalu.dk/


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

det kommer nok an på hvad du har af krav og køre stil for 4 år siden købte jeg 2 sæt af de billigste de har, og har intet haft at udsætte på dem. de holder endnu men det er sidste sæsong dækkene kører her til sommer. og der kommer ikke nye dæk på, det er billigere at købe et frisk sæt fælge

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Skrevet af Gert.m på 15 feb 2014 21:43
det kommer nok an på hvad du har af krav og køre stil for 4 år siden købte jeg 2 sæt af de billigste de har, og har intet haft at udsætte på dem. de holder endnu men det er sidste sæsong dækkene kører her til sommer. og der kommer ikke nye dæk på, det er billigere at købe et frisk sæt fælge

Ja, vi er jo forskellige m.h.t. krav til fælg- og dækkvalitet

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 15 feb 2014 22:01

Ja, vi er jo forskellige m.h.t. krav til fælg- og dækkvalitet

jeg kører jo i en gammel golf , så hvis gummifutterne rumler lidt opdager jeg det ikke  men hvis de ryster eller hopper brokker jeg mig  og det har jeg ikke oplevet med Thansens fælge  

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Skrevet af Gert.m på 15 feb 2014 22:05
jeg kører jo i en gammel golf , så hvis gummifutterne rumler lidt opdager jeg det ikke  men hvis de ryster eller hopper brokker jeg mig  og det har jeg ikke oplevet med Thansens fælge  
Ja, at shoppe online kan også være en udfordring........

For nogle år siden købte jeg et sæt alufælge med vinterdæk i en tysk webshop, som jeg havde gode erfaringer med.

Det viste sig at bilen hoppede og dansede og at 2 af dækkene vendte forkert !

Det kunne jeg ikke køre med og kørte til det lokale hjulcenter for at få det fixet. ommontering og afbalancering af 2 dæk - afbalancering og trimning på bilen af alle 4.

Pris kr. 1.000,- og de gav endda rabat fordi de syntes det var lidt synd for mig

Brokkede mig til det tyske selskab og fik refunderet hvad der svarer til kr. 350,-  fordi jeg ikke havde sendt dem retur - så havde de betalt det hele - men det kunne jeg jo ikke vente på.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Om du køber en fælg af mærket X hos Hansen eller Olsen ændrer da ikke på om den er ordentlig.

René
Jeg nægter at tro på at der forskel på DEZENT fælge fra thansen og billligalu.dk


Mvh Mærsk

Det er naturligvis rigtigt - men de sælger også noget kineserhalløj af ubestemmelig race

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Det gør de.. men det tror jeg nu også de andre gør :-)

Mvh Mærsk

Jeg har nogle Thansen13" alufælge på min Suzuki Aldi (Alto) - ingen rysten. De originale stålfælge derimod.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis