Hobbyværksted

Hej jeg kunne godt tænke mig at lave et Tv bord, men jeg har ikke den plads og det værktøj der skal til, er der noget der kender et hobbyværksted hvor man kan leje sig ind på fx. Time eller dagsbasis (det skal helst være i nordsjælland eller københavnsområdet) pft Helle
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har i da ikke sådan nogle medborger huse der oppe, steder hvor godt folk kan komme og være kreative.

Ellers må du bruge stuen !

Det er jo et af de steder hvor forskellen på kvinder og mænd viser sig tydeligt, manden havde da bare brugt stuen eller køkkenet.

Hos os er det omvendt, min mand flipper skråt hvis jeg bruger stuen
Tja nu er det ved at være vel sent, men aftenskolerne plejer at have hold i sløjd om vinteren, både i metal og træ. Men det skal måske være her og nu vidunderet skal fremstilles.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej.
Jo, men kan han så ikke bare holde støvsugeren

Så sku du se/høre når vi andre står med bedende øjne i køkkendøren med svejseværket og vinkelsliberen og siger: jeg fryser

mvh

varmetossen

Hej.
Nå, spøg tilside. Jeg har en kammerat der har et savværk i Skibby, hvor du nok kan låne en nøgle hvis du er ud af en pæn og uberygtet familie.
Der er måske lidt køretur, men broen, og jeg tror også huslejen er gratis.

mvh

varmetossen

Annonce
Skrevet af Klaus Lundstedt på 15 feb 2014 17:02
Hej.
Jo, men kan han så ikke bare holde støvsugeren

Så sku du se/høre når vi andre står med bedende øjne i køkkendøren med svejseværket og vinkelsliberen og siger: jeg fryser

mvh

Hvordan udvikler det sig så, når hun opdager de motordele, der har været vasket i opvaskemaskinen, og som man glemte at pille ud i tide??
Utrolig så flot et gearkassehus kan blive efter en gang ekstra kraftig opvask.

Med venlig hilsen
ktm

Hej.
Håber på tilgivelse for at låne tråden. Et sted har jeg en artikel fra et australsk LandRoverblad, der er skrevet af en ellers ubesmittet kvinde der møder LandRoverMan og flytter ind. Den er næsten ubeskrivelig morsom. Ka jeg finde den må jeg finde en måde at få den ud på.

mvh

varmetossen

Hej igen (og til Klaus - tak for tilbuddet) men min mand har for en gang skyld fået mig overbevist om at dette projekt overstiger mine evner. Vh Helle
Så er det da netop at du skal bevise det modsatte er tilfældet, du kan med garanti mindst 50 gange mere end han går rundt og tror.
Hej.
Jeg vil også mene, du er for nem.
Nu skal vi ikke så splid, men hvis du har det i dig, som dit indlæg tyder på, så kan det ikke holdes tilbage eller lægges væk. Så kan du lige så godt bede en fødende kvinde om at holde op med det pjat

mvh

varmetossen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis