Danfoss Living Eco "løsner" sig???

Hej.

Jeg har installeret living eco i mit hus. Men én af dem løsner sig selv, så der er fuld skrald på radiatoren...

Nogen som ved hvad der kan være galt???
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har samme problem så jeg lytter lige med hvis der skulle være nogen der har et løsningsforslag..
Der er rigtig mange, som har problemer med Living Eco/Connect - mig selv incl. Jeg har også haft problemer med én løst siddende, haft én som havde mislyde når den regulerede, en som gik i "sort" efter nogle dage så batterierne skulle pilles ud og sættes ind igen, og én som generelt bare ikke kunne finde ud af at regulere temperaturen. Og så én der rent faktisk virkede.

Det er et produkt, som aldrig skulle være sendt på markedet i dets nuværende form. Sælg dem i den blå avis - der er købere der ude som er dumme nok til at købe dem til næsten fuld pris - ved jeg også af erfaring. Og håb så på at producenten er mere heldig med deres næste version af produktet.

Jeg spørger bare lige ?

Hvad kan den elektroniske dims som den goe gamle Danfoss termostat ikke kan ?

Bl.a. natsænkning og automatisk luk for varmen ved udluftning. Samt automatisk motion af ventilen i sommerhalvåret. Alle ganske smarte ting - hvis det havde virket.
Hej.
Ja, velkommen i den nye verden.
Jo større kompleksitet, jo større frustration.

Har det dejligt med et stabilt, gammelt fyr der får lidt brænde at spise en gang imellem og så kommer jeg også lidt ud af sofahjørnet

mvh

 varmetossen

Annonce
Tja, har før hørt en sige at det system er værre end elnettet i en fransk bil. Erfaringsmæssigt bør man holde sig langt væk fra begge dele. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej.
Men udover irritationen, er det så ikke bare af med dem og retur til leverandør.
Og så har du forhåbentlig stadig de gamle termostater. Ellers må de da holde dig skadesløs til skidtet virker.

mvh

 varmetossen

En kollega har købt Honeywell, de virker fint, og er vist lidt billigere en Danfoss.
Jeg har tidligere haft Honeywell, som også virkede fint. En kollega har Max! fra eQ-3, og det skulle efter sigende også virke rigtig fint. Begge kan dog ikke måle sig med Danfoss' design.
Skrevet af jenshøj på 14 feb 2014 12:04

Bl.a. natsænkning og automatisk luk for varmen ved udluftning. Samt automatisk motion af ventilen i sommerhalvåret. Alle ganske smarte ting - hvis det havde virket.
Jamen jeg har da også natsænkning på min brænde ovn jeg stopper bare med at fylde brænde på kl. 23.00 så går den ud helt af sig selv og der er ingen ventiler jeg skal huske at motionere i løbet af sommeren. Det er billig varme og jeg får lidt motion flere gange om dagen. At det er lidt køligt om morgenen har jeg da over levet ind til videre, så det er da meget bedre en alle de der dinge noter rør og så videre.



Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis