Touch lysdæmper + Impulstryk

Hej LDS + Fagfolk + andet godt folk

Jeg skal have lavet en korrespondance i køkken med lysdæmper. I den forbindelse har jeg set på LK Touch IR 350 UNI + LK Touch Impulstryk.

Mit spørgsmål er at når jeg ser på diagrammet over hvordan det skal forbindes ser jeg at der et sted hvor der står Betjeningstryk? Hvad er det ? for umiddelbart kan jeg se at
LK Touch IR 350 UNI er selve relæet??

Jeg skal ikke lave det selv, jeg har en kammerat der er elektriker, men han har kun lavet med relæ i tavlen, og noget med noget dimmertryk, men jeg ønsker jo at det skal kunne dæmpes ved begge døre. Så han var selv lidt i tvivl, så jeg tænke jeg kunne spørge nogle kloge hoveder herinde


Håber i kan svare på mit spørgsmål.


Det er en detalje.
Hej LDS + Fagfolk + andet godt folk Jeg skal... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den impuls du giver den på den måde, er det samme som impulsgiver. Det kan du se på tegningen først i denne tråd, hvor der også er vist en fjederbetjent trykknap. (du kan i stedet for blot en ledningsstump, bruge en afbryder imellem fase og indgang ved pil)
Hvis lysdæmper virker når du giver impulser ind på pilen, Ja så virker den jo, og det må være noget andet der er galt.
Hvis du heller ikke kan få dæmper til at virke på denne simple måde, må dæmper jo være i stykker.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tusind tak. Så er jeg helt med. Jeg går straks i gang med at fejlfinde. Endnu engang stor tak for hjælpen og god forklaring 

 

 

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis