Kender i denne webshop?

Hejsa

Jeg står og skal investere i noget nyt arbejdstøj (hvis mine slidte cowboybukser kan karakteriseres som det), som denne gang skal være noget kvalitetstøj. Jeg har været nede i den lokale XL og prøve deres Mascot tøj, hvilket jeg dog ikke syntes særligt godt om.

Min kollega har anbefalet mig at købe enten Blåkläder eller Snickers. Så jeg har nu søgt lidt rundt på nettet og fundet den her butik: www.fit4working.dk 

Nogen der har erfaringer med dem?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kender den ikke....
men kig evt på trustpilot http://www.trustpilot.dk/review/fit4working.dk

 

Hvis du mangler arbejdstøj, så kan jeg anbefale www.pro-dress.com. Min mand har købt arbejdstøj dér, og jeg har også købt overtøj til vores børn dér, og jeg synes, at priserne ser fornuftige ud i forhold til andre steder, og der er forskellige mærker at vælge imellem. Min mand købte Helly Hansen arbejdsbukser - vi vidste faktisk ikke, at de lavede arbejdstøj, før vi så det dér, for han har tidligere brugt Mascot eller Kansas.

Rie
Jeg har tidligere købt arbejdstøj i Harald men synes ikke at det holder så godt. Jeg har lige været inde på Trustpilot og kigge nærmere på www.pro-dress.com og anmeldelserne ser fine ud så overvejer at bestille noget der næste gang.

Thomas

Ja det fra Harald, er ikke super holdbart, men billigt.

ThomasKjeldse@

Prøv at tage en smut i XL Vorup, det har et fint udvalg i arbejdstøj, XL Ørneborgvej har også en del...

Jeg har det sådan at jeg vil prøve tøjet inden jeg køber....

Annonce
Okay, okay...

Hvor mange personer i denne her tråd arbejder hos Pro Dress og benytter dette forum til (klam) gratis reklame for egen virksomhed??!

Det er altid underligt når nyoprettede brugere taler meget varmt om en virksomhed, og sjovt nok har samme postnummer som denne..... :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Det er da utroligt så hurtigt man kan blive beskyldt for noget...

Har man nu ikke lov til at anbefale noget eller dele gode og dårlige erfaringer mere?


Thomas
Skrevet af ThomasKjeldsen på 06 maj 2014 09:10

Det er da utroligt så hurtigt man kan blive beskyldt for noget...

Har man nu ikke lov til at anbefale noget eller dele gode og dårlige erfaringer mere?


@Thomas
Vi er vant til, vel en gang om måneden, at en nyoprettet bruger eller 2-3-4 stykker så inderligt og hjertevarmt anbefaler et eller andet måske suspekt produkt eller firma som deres første og eneste indlæg, og som her i en halvgammel tråd.
Den slags giiiiiiider vi ikke, idet dette her er et forum for Lav-Det-Selv folk, hvor man giver ærlige, uegennyttige råd til hinanden, som man skal kunne stole på. Vi giiiiiiiiiiider ikke blive fyldt med gold reklame, hvor afsenderen alene har for øje at fylde egne lommer med ussel mammon.
Alle den slags indlæg følger helt samme recept som dine, og vi ved, der er folk som betales for at lave den slags indlæg.
Så derfor er vi mange, der er meget på vagt over for dette fænomen, som vi ikke giiiiider!!

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis