rå væg bag ved skabet.

Hej jeg er gået i gang med børne værelset. Og har flyttet et skab . De tidligere ejere af huset, har tapseret over, og ud på skabet. Der er rå pudset væg bag ved. Spørgsmålet er nu hvordan får jeg det bedste resultat i det hjørne? Uden at lave hele rummet ! :-)

glæder mig til at høre jeres ideer
/ Martin
Hej jeg er gået i gang med børne værelset. Og har... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Præcis det samme

www.malermester-hansen.dk
Hej Martin. Vægen er fri a tapet
Men. Bliver lidt. Itvivl med sparten. Mener du at jeg skal spartle 10 cm over det gamle tapet. Efter nedslibning af overgangen til rå vægen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja, nemlig
Det vil jeg gøre for at få niveauforskellen helt væk, om du spartle 5-10 eller 15 cm hen over er uden betydning.
Når spartelmassen er tør kan du slibe overgangen helt væk

Mvh
Martin

www.malermester-hansen.dk
Tak til alle der har guidet mig i denne sag. Det blev et rigtig godt resultat og overgangen kan "næsten" ikke ses (kun forden jeg ved den er der.)



Hvad ved jeg til næste gang?
  • LADVÆR at bruge din støvsuger til at støvsuge "pus støv op" den brænder sammen. Lån en der kan klare det.
  • Fyld store huller ud først
  • Brug en mindre spartel til først at ligge nogen "klatter" op af vægen inden du trækker den store spartel.
  • Læg din OCD på hylden der vil være "skønheds fejl 
igen tak igen.

/Martin.


NYDELIGT!

Du kan godt klappe dig selv på skulderen : )
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også