Ventilering af fladt tag uden udhæng

Jeg skal lave en tilbygning til mit hus - og ud fra en æstetisk betragtning ønsker jeg at lave tagkonstruktionen som et 'fladt tag' (2,5% hældning med tagpap) UDEN udhæng. Det giver nogle udfordringer ift. ventilering af taget. Selve facaden er en træfacade. Pt. er tanken, at spærrene ligger på tværs af hældningen, således at ventileringen sker fra gavl til gavl.

Jeg har vedhæftet 3 principielle forslag til hvordan det kunne laves og kunne godt tænke mig at høre om der var nogle erfaringer/gode råd her i forummet.

Mvh
Martin
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej kan ikke åbne din pdf-fil. Virker i hvert fald ikke hos mig.
Virker fint her på min iPad.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Skrevet af Wezio på 12 feb 2014 06:43

Virker fint her på min iPad.
Kunne tænkes at spørgeren har brugt en sådan dims til at skrive her på siden, så må han vel forvente at det kun er enkelte der kan se hans budskab  Altså dem der har såen et reskav



Beklager at det ikke har været muligt at åbne den tidligere vedhæftede fil. Jeg har i stedet lavet nogle jpg-filer - håber det hjælper.
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 12 feb 2014 00:09

Du er ikke den eneste, hvis det kan trøste








Håndværker, har du installeret Acrobat Reader på din ny computer?

Jeg kan godt åbne filen fra WIN8. Men jeg har installeret Acrobat Reader XI


fase
Så er det sikkert der hunden ligger, jeg har installeret Windows 7, Windows 8 er noget BÆH !
Skrevet af Håndværkeren på 12 feb 2014 17:51

Så er det sikkert der hunden ligger, jeg har installeret Windows 7, Windows 8 er noget BÆH !
Windows8 virker da fint, men er anderledes. Når du har brugt den i en uges tid, er du blevet dus med den, og så kører det.




fase
Det er du så en af de få der mener, jeg høre mange der får den afinstalleret til fordel for Windows 7 jeg havde min kørende i 3 uger og havde ikke andet end problemer med den fra dag 1. Selv Microsoft har indrømmet at de der har lavet en stor fejl, så hvis du kan få den til at kører på din stationere er du virkelig heldig.
Hej Martinebro :-)
Hvad fandt du ud af mht. udluftning af dit flade tag uden udhæng?
står selv med udfordringen nu:-)
mvh. kkstaal
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis