Justere vandmængden på ifø aqua toilet

Hej.

Har prøvet at Google mig til et svar men kan ikke finde det..
Har et Ifø aqua, som jeg ikke synes skyller nok , dvs der er altid "noget" tilbage...
Er der nogen der ved, hvordan man stiller på det, så vandmængden øges pr skyl.

På forhånd tak.

Kasper
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det gør mit også, men det er kun et spørgsmål om vane, hold knappen nede eller oppe til der ikke er mere vand
Hmm, men det er så ufedt når gæsterne ikke kan finde ud af det.. Men tror jeg har knækket koden selv efter en masse skyl. Der sidder en halv stor flamingoklods forrest i cisternen, den kan skydes op og ned og skal skydes nedad, så skyller det længere og derved mere rent og det sidste kan vi godt lide..
HÆ HÆ  som ung boede jeg i Svendborg og havde der en god kammerat, han var noget af en spøgefugl. Den gang havde man træk og slip, hvor cisternen nærmest sad oppe under loftet, og man trak så i en kæde eller snor for at skylle. Men min gode Poul havde monteret en ringeklokke til den snor og så var den rigtige helt inde i hjørnet af rummet, der jo den gang sjældent var større end man bakkede ind lukkede døren og gjorde hvad man nu kom der for. Det var skægt at se når andre kom ud der fra de havde sådan en underlig kulør i ansigtet.
gå ind på Utube - der ligger rigtig gode videovejledninger til hvordan du justerer skyllemængden, fx. her:http://www.youtube.com/watch?v=wZPaa_V2v0Q
Du har helt ret, der ligger masse af den slags videoer, bare ikke på det gamle toilet jeg har - derfor skrev jeg også at jeg havde Googlet.. .
Annonce

Sidder der ikke en flyder der ligner denne her, som man kan justere op og ned af stangen, for at regulere antal liter i skyllet.

Prøv at se videoen......Det er flamingo firkanten på den røde stang, du skal justere.

www.youtube.com/watch?v=-cCH6NTJ2NM

Jeg fandt engang en video inde på XL byg's hjemmeside, hvor de viste hvordan man kunne justere det. Det var under deres gør det selv sektion, du kan med garanti også finde den på youtube et sted... Ellers prøv og kig på www.xl-byg.dk
Skrevet af SGeisler på 24 feb 2014 15:55
Jeg fandt engang en video inde på XL byg's hjemmeside, hvor de viste hvordan man kunne justere det. Det var under deres gør det selv sektion, du kan med garanti også finde den på youtube et sted... Ellers prøv og kig på XL-Byg

EDIT: Rettelse af brugervenlighed..
Det kan man ikke på Aqua.
Se denne!
http://www.youtube.com/watch?v=-cCH6NTJ2NM
og vandmængden justeres ved at flytte flamingo klodsen på den røde plastik pind.
Toiletet kan også drille i skyllet hvis der er meget kalk nede i vandlåsen og det klares nemt ved at smide en opvasketaps ned i vandlåsen, og lade virke en dagstid.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis