Svar på kort spørgeskemaundersøgelse

Hej alle LDS'er,

Vi har en praktikant siddende, som har udarbejdet et spørgeskema til hans bacheloropgave. For at få en bredere målgruppe til at svare, vil han sætte rigtig stor pris på hvis nogen af jer ville bruge 5 min på at besvare dette

Linket: www.surveymonkey.com/s/XNMYXKH

Der er kun 7 spørgsmål, så det tager ikke alverdens tid!

På forhånd mange tak
Hej alle LDS'er, Vi har en praktikant siddende... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af PinkHenrik på 11 feb 2014 18:09

Den vender på hovedet 
Skal vi ikke sige spejlvendt.  




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej.
Månen er i tiltagende og Thygo er i syd, så spejvendt og på hovedet. Ka ikk huske hvad det hedder, og det så nok sådan ud, men det styrer linserne.

Ved søens bred en pige sad og malkede en ko -
i vandet så det omvendt ud

mvh

 varmetossen

Jeg har lige lavet en undersøgelse...


Jeg søger priser på Danfoss RA-VL 2951 Service-termostat inkl. pakdåse Ø 26 mm vvs nr 403131350

Nooda via multikøb: 263,- kr.
VVS-Grossisten: 275,- kr.
BilligVVS: 255,- kr
VVS1: 259,- kr.
VVS-Shoppen: 248,- kr.
VVS Giganten: 252,- kr.
LavprisVVS: 255,- kr.
VVSComfort: 249,-

Der er ikke indregnet fragt, men det ændrer ikke på at Nooda er næst-dyrest på varen.

Der er ingen garanti for at jeg har fundet den billigste, jeg hældte bare vvs nummeret ind i Google, og listede priser ovenfra og ned til jeg ikke gad mere.

Nooda: Din tur.

"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
Skrevet af Klaus Lundstedt på 11 feb 2014 20:14

Hej.

Månen er i tiltagende og Thygo er i syd, så spejvendt og på hovedet. Ka ikk huske hvad det hedder, og det så nok sådan ud, men det styrer linserne.



Ved søens bred en pige sad og malkede en ko -

i vandet så det omvendt ud



mvh
Ja nemlig. Det er fordi det er taget gennem et fattigmands teleskop, der spejlvender på begge leder og glemte helt jeg ikke havde fået det vendt til før det var uploadet. 




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af ChristianV på 11 feb 2014 20:46
Jeg har lige lavet en undersøgelse...


Jeg søger priser på Danfoss RA-VL 2951 Service-termostat inkl. pakdåse Ø 26 mm vvs nr 403131350

Nooda via multikøb: 263,- kr.
VVS-Grossisten: 275,- kr.
BilligVVS: 255,- kr
VVS1: 259,- kr.
VVS-Shoppen: 248,- kr.
VVS Giganten: 252,- kr.
LavprisVVS: 255,- kr.
VVSComfort: 249,-

Der er ikke indregnet fragt, men det ændrer ikke på at Nooda er næst-dyrest på varen.

Der er ingen garanti for at jeg har fundet den billigste, jeg hældte bare vvs nummeret ind i Google, og listede priser ovenfra og ned til jeg ikke gad mere.

Nooda: Din tur.
Det virker som om den kære næringsdrivende har mistet interessen for os...
Han havde måske ikke regnet med at folk kan tænke selv  
Men vi kan jo skrive til ham og forlange svar...  http://www.nooda.dk/contactus.htm


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Det var ellers underholdende så længe det varede


mvh

 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 12 feb 2014 20:28

Det var ellers underholdende så længe det varede





mvh

Ja fyren har nok, for mindst anden gang "lugtet" at den ikke går. Men dårlig reklame er vist også bedre end ingen nu til dags.

www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/182400




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej.
Der kan selvfølgelig startes en tråd, men nu er vi her jo.
Nitter, jeg har selv et Meade teleskop, refraktor, men udmærket. Har aldrig rigtig fået dyrket det. Hvad fotograferer du med og opstilling?

mvh

 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 12 feb 2014 22:51

Hej.

Der kan selvfølgelig startes en tråd, men nu er vi her jo.

Nitter, jeg har selv et Meade teleskop, refraktor, men udmærket. Har aldrig rigtig fået dyrket det. Hvad fotograferer du med og opstilling?



mvh
Det er også en gammel Meade (spejlteleskop frem, tilbage og frem hvis du forstår ) jeg brugte der. Den har dog en lige vel stor brændvidde til Månebassen med mit kamera. Ellers bruger jeg et Canon EOS 100D kamera og noget specielt software til direkte download på computeren i gerningsøjeblikket. Derefter noget specielt software til efterbehandling (stackning af billederne). Man det blev nu vel utydeligt da det kan blive helt skarpt under de rette betingelser.




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det må jeg nok sige, det har været humoristisk læsning! Jeg har desværre ikke haft tid til at følge med, før min partner viste mig en besked - formentlig fra en af jer.

Til PinkHenrik: Hvis du virkelig vil grave i hvorfor vi stiller det sidste spørgsmål og du tydeligvis er meget uvidende om spørgeskemaundersøgelser, så skal jeg forklare dig det. Det sidste spørgsmålet stilles for at finde frem til om folk generelt VED at der er penge at spare på nettet på byggematerialer - Mange af jer ved det med sikkerhed - I er jo de klogeste! grunden til vi vil vide det, er at hvis 90% svarede at det vidste de skam godt - Så var der nogle andre faktorer der gælder ved køb på nettet. Men i denne situation har 90% svaret at det vidste de ikke, og derfor kan vi se at der er en stor uvidenhed i befolkningen om hvor meget man egentlig kan spare, pga. byggemarkedet ikke er ret transparent. Jeg håber du nu forstår at det sidste spørgsmål ikke er en konklusion, men et spørgsmål som er en del af undersøgelsen - Så NEJ, du kan ikke sammenligne det med dit spørgsmål om månen. Alt er subjektivt, så du kan ikke konkludere at månen er lavet af grøn ost, men du kan sikkert argumentere for det!

Til ChristianV: Vi er helt klar over at den slet ikke er 100% endnu - nærmere 20%, men jeg tror desværre ikke du finder nogen prissammenlignings-løsning som er 100% i nogen brancher. Vi arbejder konstant på at få alle forhandlere ind - men det kræver at forhandlerne selv er villige til det, for at det skal være gratis for forbrugerne. Beklager, men vi arbejder på at få alt ind, men vi lover heller ikke at vi har alt, det er en helt normal prissammenligningside. Jeg går heller ikke ud fra du sidder på Pricerunner og er 100% sikker på at de har alt derinde, og det ER de billigste produkter, for så bliver du snydt
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også