Ny baad???

hej alle. Er ved at se paa "ny" baad og har set paa denne. Nogle der kender typen, gode-daarlige erfaringer. Det er en Hårbølle 23.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvad er der da galt med den gamle, den ser da så hyggelig ud

Men umiddelbart ser det ud til at det er en jolle hvor ejeren selv har konstrueret over bygningen, og det ser da meget fornuftigt ud. Alt er jo relativt så hvis det er en familie båd du søger, er det nok ikke lige den du skal købe. Det ser ud til at være en båd der er bygget til fiskeri og nok også til hårdt vejrs sejlads. Men hvad ligger der af motor i den og hvor meget ønsker sælgeren at få for den. Se også efter eventuelle tilbehørs ting, det er efter hånden en mindre formue der skal til for at handle i de der bådudstyrs butikker

Underligt !
Her er den da billigere
http://www.guloggratis.dk/sport/baade/motorbaad/anden-model/annonce/erhverv/21608398-fisker-23-m-kahyt-baad-kommission-syd

Finnband
ja, har set det, men prisen paa g&g er forkert, den koster 49.900 iflg hjemmesiden, og ham der har den i kommision har ikke faaet lavet prisen om i G&G, saa maa gaa efter prisen paa hans hjemmeside.
Er der slet ingen der kender den type/model?

Det er jo fordi den er i kommission at den er dyrere, sælgeren skal jo også tjene på den. Men du kan med loven i hånden forlange at få den til den pris den er annonceret til i G&G, at mægleren / sælgeren har "glemt" at ændre på prisen er ikke dit problem.

Så hvis prisen stadig ikke er ændret i G&G så se at få printet annoncen ud

Jeg vil da gerne høre om båden. Mente heller ikke overbygning var hjemmelavet. Er den blevet brugt til fjord eller hav. Jo vi gerne vide mere om hårbølle.
vh. Jesper
Hej.
Hårbøllejollen er en bredt bygget og meget stabil jolle, der er skabt som arbejdsplads og meget sødygtig.
Indehaveren hedder Henrik Theill og har nr. 21 29 40 88


mvh

 varmetossen

Se nu er det jo sådan at vi stadig er nogle stykker i dette land, der kan lave en sådan overbygning lige så godt som havde det været et "værft" i nogle tilfælde måske bedre og mere solidt.
tak for indput vedr hvor jeg kan faa mere at vide om baaden.
Jeg tror da absolut ogsaa at der er nogle der kan lave en flot solid overbygning selv, har set nogle faa, men det kraever nok lidt flere evner indenfor faget end jeg og mange andre har. Ja det med prisen er rigtigt, har brokket mig noget over det, og det er det vi er ved at forhandle om pt. saa jeg maa afvente og se hvad det bliver til. Mit prisforslag er ca 42-43 k.
hvis jeg ikke vaelger at sejle den hjem, skal der jo laegges ca 4000 kr oveni.
Tak for alle indput.
vh jesper
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis