FIX Pioneer PDP som slukker af sig selv

Hej alle.

Jeg havde et Pioneer PDP 42 fjernsyn som begyndte at slukke ved kanal skift, samt til sidst slukkede helt og havde MEGET svar ved at tænde igen.

Jeg er uddannet Radiomekaniker i tidernes morgen, så jeg ville ikke lige give op, da det ellers virkede.

Efter søgen på Internet fandt jeg en fix, som så ud til at komme fra Pioneer. Mit TV virker nu igen og har virket i 3 mdr efter fix.

Se vedhæftet dok for dit Pioneer PDP

Vh TomJ

Gør det selv, er en fornøjelse

Hilsen TomJ
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og nu vil du så lige reklame lidt så andre kan kontakte dig og du kan lave det mod et mere eller mindre gebyr  
Hej Håndværkeren.

Jeg ved ikke lige om jeg skal læse din besked som surt opstød eller ? ;-)

Men jeg fixer det ikke for nogen. Jeg lagde info på denne hjemmeside for at andre kunne have glæde af det.

Så hvis nogen kan bruge det, så god fornøjelse.

vh TomJ

Hilsen TomJ

Helt fint Tom, tag det som du vil !

Grunden til mit opstød, du skrev at du var radio mekanikker så for mig lød det som lidt reklame, men når du nu efter følgende afkræfter min formodning er det kun godt.

Der er desværre en del der igennem årene har forsøgt sig med gratis reklame via LDS, så vi er nogle stykker der er ret overfølsomme på det punkt.

Nu skrev han jo at han var uddannet i tidernes morgen. Der er intet i Toms indlæg, der for mig antyder, at Tom skulle reklamere for sig sig. Han driver ikke virksomhed, har ingen "underskrift/tag" med link til hjemmeside eller noget om helst.

Så jeg tror du er noget galt på den Håndværker, og måske skylder den gode Tom, der bare vil hjælpe os, en undskyldning.

Når det er sagt, så er der til tider virksomheder, der gerne lige vil komme med et godt råd - nåeeh ja og så lige et link til deres produkter, der er noget så gode. Man ser det til tider i f.eks. tråde om LED pærer. Så fint at være på vagt Håndværker, jeg har også reageret som dig på sådanne indlæg. Men så bør man også være klar til en undskyldning, hvis man tager fejl ;-)

Jamen jeg vil da gerne give Tom en undskyldning.

Jeg er nok bare super allergisk

Annonce
Dejligt Håndværker, du er et rigtigt mandfolk !
Hej Alle.

Superp. Rigtige mænd , ja også kvinder kan sige ja, jeg tog sku fejl :-)

Ja og tak for undskyldning. Tidernes morgen var 1982 :-) Jeg er sku kommet bag ud af den dans :-) ( også den )

Vh Tom

Hilsen TomJ
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis