Unidrain maksimale liter pr sekund

Hej Alle, 

Bare spekulerede på, om nogen ny som unidrain har den hurtigste flow. 

Vi er ved at installere et nyt badeværelse, og jeg vil være sikker på en Unidrain kan styre strømmen af ​​et stort brusehoved. 

Jeg har hørt fra nogle mennesker, at nogle gange unidrains har problemer?? 

Er der nogen der har nogen ideer til hvordan man får det bedste flow ud af en "Highline Custom" Unidrain?? Hvad er den maksimale liter pr sekund du kan opnå. 

På forhånd tak!

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En normal bruser giver ca 7 liter pr minut. En ødsel bruser giver 12-14 liter pr minut.
Det kan et unitrain sagtens følge med til.
Jeg har unidrain i begge mine badeværelser. og det eneste tidspunkt de har haft svært ved at følge med var ca 6 måneder efter vi var flyttet ind. Det blev klaret tage ristværket af og rense afløbet for sæbe- og hårrester og fjerne lidt cementrester, som var efterladt i bunden.
Efterfølgende tog jeg en fyldt stor gulvspand og hældte i, og det var intet problem for afløbene af tage fra. Så jeg tør gidt at sige, at de kan tage det fra de skal kunne, hvis man sørger for at de holdes bare nogenlunde rene. Og det gælder jo de fleste afløb.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej Christian,

Tak for svar!

Jeg kan se du kan få forskellige afløb med forskellige strømningshastigheder. 0,4 l / s til 2,5 l / s, hvilket Unidrain udløbshus bruger du?

Hvad diameter afløb har udløbshus? 40/50/75mm??

Tak igen
Hånden på hjertet. Jeg ved det ikke.
Jeg ved ret meget om mit hus, men her er noget jeg ikke ved.
Jeg specificere bare Unidrain og længden på risten, resten lod jeg kloakmanden om.

Men hvis vi tager de to muligheder du kommer med, så kan det ene tage 24 liter i minuttet og det andet 150 liter i minuttet.
Hvis det er de to størrelser der levers, så kan jeg med 98% sikkerhed sige, at det er det lille jeg har. Det vil række rigeligt til et almindeligt badeværelse, selv hvis man har en ekstra bruser til når fruen har en veninde på besøg....
150 liter pr minut lyder som noget til et omklædningsrum med 10-12 brusere i en fodboldklub.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

OK... Tak for din hjælp...
Du skal ikke være bange for den ikke kan nå at aftage det vand du hælder ned over kroppen.
Som regel, der hvor du køber din Unidrain, kan du se hvor meget de aftager/s/min, ellers kan du få professionel vejledning fra ekspedienten eller deres support.

Jeg prøvede at kigge lidt på deres hjemmeside, men der var ikke ret mange facts at komme efter. Det jeg næsten kommer tættest på er ved XL: http://www.xl-byg.dk/webshop/maerker/unidrain/ . De har lidt info under de forskellige produkter. Der er tilmed 4.
Jeg kan oplyse dig om, et helt nyt produkt på markedet som afhjælper dette problem..
Mvh Kent Madsen
https://www.jemogfix.dk/no-1-linjevandlaas-selvrensende/8125/9056629/
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis