Tørretumbler fejl

Hej 
Jeg har en tumbler ASKO T757HP Kondens
Problemet den  kørt helt fint alle filtre er rene display viser normalt Motor starter og slut med det maskinen stopper og slukker tromle og motor kan køre rundt uden problemer er det måske en sensor er der nogen der har et bud ville jeg være glad gir en flaske vi til en løsning mvh Klaus

hej 
Jeg skal montere en 110l metro varmvandsbeholder
den kan også køre med gulv varme der er 4 studser på beholderen kold varm og to studser til gulv varme der skal kun værre gulv varme i et lille bade værelse på 4 kvm
skal der cirkolationspumpe på eller kan det køre uden evt.hvor henter jeg en tegning om til koblings muligheder mvh klaus

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dit indlæg.
Er det rigtigt forstået, at tromlen kører rundt som den skal, men tøjet bliver ikke tørt?

Hvis tøjet bliver varmt, men ikke tørt, så ligger fejlen i en tilsnavset kondensator. Det er den varmeveksler, hvor fugtigheden kondensere til vand. Ud med dyret og gør den ren med vand og evt trykluft.

Hvis tøjet ikke bliver varmt, så er det sikkert termosikringen, der er slået fra, og den skal så resettes.

Jeg kan desværre ikke downloade manualen til din maskine, så jeg kan ikke komme det nørmere.

Chr.

NB. Du bør rette lidt i din signaturtekst.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Nej den står bare stille og motor køre lige 3 sekunder så slukker maskinen helt
tænkte om det var en sensor

hej 
Jeg skal montere en 110l metro varmvandsbeholder
den kan også køre med gulv varme der er 4 studser på beholderen kold varm og to studser til gulv varme der skal kun værre gulv varme i et lille bade værelse på 4 kvm
skal der cirkolationspumpe på eller kan det køre uden evt.hvor henter jeg en tegning om til koblings muligheder mvh klaus

Du kan hører, at motoren kører rundt, men tromlen står stille?
Så er det remmen der er knækket.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis