slette bruger på windows 8

hej
har købt ny computer som jeg efter at have brugt den en uge er blevet enig med mig selv om er for sløv 
nu vil jeg gerne slette min bruger konto men fordi jeg er administrator kan jeg ikke slette mig selv !
er der en med kloge ord eller gode forslag modtages de med kyshånd 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hmm, hvis du sletter administrator er der heller ingen der kan betjene maskinen samt tillade nye brugere.  

Der skal formodentelig en formatering af HD og en nyinstallering af alt software på maskinen for at slette alle spor hvis jeg kender Microsoft ret.

Det er dog kun et gæt af en amatør.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Kan du ikke oprette en nye bruger og give ham administrator-rettigheder. Så logger du ud fra din gamle bruger (logger ud ikke bare skifter bruger) og logger ind med den nye. Derefter sletter du den gamle administrator. Et forsøg værd.

Men hvis det er fordi du vil returnere den, så sletter de jo alligevel alt. Man har dog hørt om maskiner der er blevet solgt igen, uden at tidligere brugere er slettet. Men det kan du jo imødegå ved at sætte password på din administrator. Så kan andre jo ikke logge ind, hvis den skulle blive solgt igen uden sletning.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis