carport

Er der nogen som kan hjælpe mig med nogen link til billeder eller tegninger af  dobbelt carport med skur og sadeltag.
Men ikke som normalt hvor man køre ind fra gavle end men fra siden, hvor så snuden af bilen står mod skuren. Det er fordi den skal sættes fast til huset, og skuret skal laves om til fyrrum. Og hvis vi sætter carporten på den anden led som normalt passer bedre til vores indkørsel.
Det er mere sådan jeg kan få nogen ideer, størrelse er sådan lige meget fordi den bliver nok lavet sådan passer til vores behov.

på forhånd mange tak 

 frank

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg byggede selv en lignende carport,(dog ikke saddeltag) ikke så svært men lidt dyrt

Det er nu ikke en skydedør, den er hængslet i den ene side. Bruger den ikke så ofte, kun hvis jeg skal have en bil ind, at reparere i garagen, omme bag ved, og traileren til have affald.

Jeg opgav at finde en færdig standard carport, og ville ikke have en stolpe i midten, jeg har støbt sokkel hele vejen rundt.

Har en byggetilladelse til lukket garage, jeg har isoleret væge og loft. Så et betongulv, et par døre og en port, så er det en garage.

Men jeg synes det fungere optimalt, med en carport, til vores to biler.

nå ok det så bare sådan ud i første omgang på billeder at det var skydedør. Det er også en fin løsning hvis man skal i gennem med bilen, det kan vi også bruge hvis vi skal ind i haven med anhænger.
Og det rum som tilbygning er også fint fordi der kan fin stå en pillefyr og måske nogen paller med piller(hvis ikke andet sækkene løs). Og hvis man så kan trække rørene over loftet ind i huset . Må jeg godt bruge din ide. Fordi det virker som en fin løsning til os

 frank

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis