bordlinoleum ?

Hey

Jeg skal ha lagt noget bordlinoleum på mine køkken bordplader
Nogen der ved hvor jeg kan købe det evt over nettet, men det skal være i hvid ?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror du blot skal søge efter linoleum da det er samme type der bruges til bord som til gulv. Tvivler dog på at du kan få det i helt hvid. En søgning på Google gav 4.620.000 resultater, du behøver ikke læse dem alle sammen
Og  for gud skyld IKKE købe noget som helt hos dintaeppekaede.dk
Det kan IKKE anbefales, tjek evt. trustpilot på nedenstående link hvis ikke i mener mine ord er nok...

Din tæppekæde.dk på trustpilot

Havde Heidi bare tjekke trustpilot inden vi valgte at bestille gulvtæppe til Stella værelse hos dem d.23 dec., så havde hun sikkert haft en gulvtæppe på i dag her 5 uger efter, hvor de stadig ikke har leveret et tæppe som de skulle have på lager efter deres hjemmeside, men alligevel ikke kan levere, hvilket de så først har oplyst her efter 5 ugers ventetid, og ikke mindst en 5-6 rykkere via Email, uden noget som helst brugbart svar tilbage fra deres side, de enkelte gange de faktisk svarer en tilbage.

Så hold jer for guds skyld endelige væk fra din tæppekæde.dk
Ok.... Det vidste jeg så ikke...

Men så må det være muligt at få Forbo til at oplyse en anden forhandler.

Ved ikke om det på mit arbejde kommer gennem en forhandler, men der står ihvertfald Forbo på rullerne

held og lykke med projektet.

mvh

BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Jeg har lige en kommentar i forbindelse med farve.. Da linoleum er et olieprodukt, er det utroligt svært at få i helt hvid, den vil altid være gul i farven. Jeg ville gå efter en anden farve hvis jeg var dig.
Har du tænkt over hvordan linoleum reagere med fedt og opløsnings midler der ofte er på et køkkenbord, for slet ikke at tale om stærkt afsmittende fødevare som rødbede og gulerødder.
Læs mere om vedligeholdelse http://www.kokkenkob.dk/bordplade/linoleum.asp

Blot mine tanker
Annonce
Hvor kan man få 16 mm laminat hvid bord plade evt
Ved ikke om det stadig kan købes, men for en 20 år siden byggede jeg et køkken op fra grunden, da jeg syntes at de færdige elementer ikke lige passede til min stil. Den gang kunne man købe 16 mm. spånplade hvor der var limet en hvid melamin plade på den ene side.
jo da, kan stadig købes, men er jo alm. melamin plade og ikke laminat vi snakker om så.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis