Ny nabo

Davs - jeg er jeres nye nabo - den der irreterende type som ved alt, kan alt og har prøvet alt.

Når men jeg blandede mig bare lige for at initerer jer til alle tiders vejfest, som ny må man jo prøve at komme med i fællesskabet.
Jeg kommer med øl - så jeg håber mange vil dukke op.

Ellers kan jeg sige at jeg er tideliger farvehandler, men nu er i lære som revisor ass.

Venlig hilsen
Ida Nielsen

Hik

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, dav og velkommen i gruppen smile (lyder næsten som en amerikansk basisgruppe for psykisk syge)

Jeg vil gerne med til den der vejfest...hvis du gi'r øller, tager jeg kartoffelsalat med.

Mvh
ThomasB
Hej TS.

Kommer du til vores vej fest.
Jeg har øller med
Thomas kartoffelsalat

Hilsen
Ida

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
Velkommen til dig Ida. Et godt initiativ. Har allerede sendt cowboybukserne hen for at få tilført pressefolder.
Som ThomasB og Leon gætter tager jeg salt med til alt og alle incl. eventuelle husdyr og børn. Er der andre, der ikke vil komme med noget, investerer jeg såmænd også i lidt peber, men behøver vi absolut at spise når der er øl? Mad fylder så meget og man bruger en masse unødig tid, som kunne bruges på, ja øl!

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Det kan være at jeg dropper kartoffelsalaten, og tager nogle brædder og et par søm med..,så kan vi lave et par "kradsebrædder"...

Mvh
ThomasB
Annonce
Hej nye nabo!

Jeg tror godt jeg vil komme,
men er det en lang vej, eller er den kort, vejen?
Er det en privat vej, eller er det en fællesvej, eller måske en privat fællesvej?
Er det en grus-vej, eller er den asfalteret?
Er der grøftekanter vi kan sidde på/falde ned i?
Er der vand i gryften?

Til Thomas og Jørgen! Jer med Jeres øl og kartoffelsalat.
Hvad med sild og snaps? vi ved jo ikke hvem der ellers kommer, det kan være "den tavse mand" kommer, og han vil nok være vanskelig at trække op, eller ham med glasøjet, ham skulle vi jo gerne få til at se dobbelt.
Udover dette, har jeg lagt mærke til, at når jeg spiser sild og drikker lidt snaps til, bliver ALLE mennesker så rare og smukke, i løbet af aftenen, selvom nogle så stygge ud i starten.

De bedste hilsner
Leon.
Hej Leon.

Fin idé med sild og snaps, men jeg vil hellere hjælpe Thomas med at forsyne jer alle med kradsebrædder, så længe jeg kan holde. Vi skal jo lave noget, og ikke bare sidde og spise og drikke. Vi er jo rigtige lav-det-selv folk.

Er der nogen der tager en fane med? Jeg kommer altid til at græde, når jeg har lavet 6-8 kradsebrædder, jeg tror der er noget i limen i kapslerne jeg er allergisk overfor, for det skete også engang en nytårsaften, og der lå der en bunke kapsler foran mig, selvom jeg ikke lige havde lagt mærke til, hvem der drev gæk med mig, men der græd både jeg og værten i flere timer.

Gad vide om det er 3M der laver så elendig lim?

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Hej.

Jørgen...Der er noget du HELT har misforstået!

Det er ikke limen i kapslerne du ikke kan tåle. Faktisk er det trykfarven fra etiketterne som du får på dine fingre, og når du så gnider dig i øjnene, går det galt. (trykfarve kan godt fremkalde allergiske reaktioner)

For min skyld kan vi godt lave kradsebrædder af kapsler fra snapsflasker. Problemer er nok bare at vi ikke får lavet mere end 1/8 kradsebrædt. Og jeg tror faktisk kun at det er den første kapsel der sidder nogelunde ordentligt. Jeg kan ihvertfald ikke slå et søm i noget-som-helst, hvis jeg har tømt en snapsflaske, ned gennem mit svælg...

Angående sted for vejfesten, så har en jeg hørt at det bliver holdt på E45 ud for afkørsel 10. Det er vist offentlig vej smile

Mvh
ThomasB
Som også har opdaget at folk bliver søde og smukke i løbet af sådan en aften...

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 06-09-2002).]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis