Ny gruppe...

Nu når jeg skal til at være selvstændig-erhvervsdrivende, skal vi så ikke oprette en gruppe der hedder "Lav-Revision", du skal være den der ved alt, og så er jeg den der spørger hele tiden... biggrin
Mvh
ThomasB rolleyes
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det syntes jeg lyder som en god ide - så kan jeg også lære noget ekstra

Hilsen
Ida
Elev i revision

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
Kære ThomasB.

Når du nu bliver selvstændig, vil du opdage, at du har så travlt hele dagen med at skaffe penge til føden, at først når du kommer i seng, kommer alle de spørgsmål du ikke har fået besvaret. Det skal nok give dig så urolige nætter, at din effektivitet falder dag for dag, så du slet ikke orker at tænke på regnskab, før det som en overraskelse kommer 3 dage inden selvangivelsen skal indleveres, og hvor du fortvivlet ringer rundt for at finde den billigste revisor tongue

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen.

Det er altid dejligt med lidt opmundring i en svær tid... confused

Mvh
ThomasB smile
Ja, vi gør hvad vi kan for at stoppe nye konkurrenter.
Lidt a'la' selvstændige der underholder de unge om, at de ikke har holdt ferie i 20 år og knokler 14 timer om dagen for derefter at gå hjem og lave regnskab i weekenden.

Og så forstår de ikke, at der ikke er så mange unge købere til deres firmaer, når de vil gå på pension.

wink Men de har selvfølgelig ret i, at sådan er det, Thomas.

- JørgenE

PS: Jeg ville aldrig selv bytte min frihed som selvstændig med noget andet, men indrømmet starten kan være hård - meget hård, men sådan skal det da også være, hvis man senere vil høste en forhåbentlig fortjeneste. Ellers ville de jo være for nemt, og alle ville gøre det.

Mvh. JørgenE
Jørgen - du glemte at forskrække Thomas med Moms-regnskabet, eller mente du, det ville være for meget?

Thomas - rigtig god fornøjelse, det er en stor mundfuld, når man er selvstændig, skal man være klar over, at man jo er sig selv, og det er somme tider ikke nok.
Men hvis du absolut vil, så!

De bedste hilsner
Leon.

Annonce
Hmm..ud fra det i fortæller mig, så er det vel bedst bare at lave alting "sort" ("orange") - som i jylland?
Der er vel ikke noget der hedder revisorer i jylland (udover dem Lego og B&O bruger).

Mvh
ThomasB
Ved nærmere eftertanke, så er det nok ikke smart at lave det sort, da jeg så ikke kan trække mine udgifter fra biggrin

MVh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis