Kattekillinger

Jeg ved ikke om dette emne hører hjemme på denne side, men da jeg før har fået mange gode råd, prøver jeg igen.
Min kat har fået et par killinger, og jeg er sikker på, at det er en af hvert køn, men hvordan er det nu lige det er? Lang afstand hun - eller ?
På forhånd tak
Hanne

Hanne
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er faktisk næsten umuligt for et ikke trænet øje at se deres køn. Få din dyrlæge til at checke det.

Der er en historie, som jeg ikke ved passer, men underlig er den:

En hunkat bliver send til dyrlægen da den er 7 mdr gammel, og skal sterilliceres(?). Katten bliver "åbnet" og dyrlægen lukker igen, da denne kat i forvejen er sterilliceret. Det kan ejerne ikke forstå, da de har haft den fra killing. Dyrlægen undersøger igen katten, og finder ud af at det slet ikke er en hunkat med en hankat.

Mvh
ThomasB

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 15-08-2002).]
Ja det er svært. Jeg oplevede så i anden forbindelse, at min hun-kat (og det var det) begyndte at blive svimmel da den var nogle måneder gammel. Den lænede sig op ad skabene når den gik og rystede med halen og smed sig ned og var elendig - en ren tragedie, så jeg ringe fluks til dyrlægen, der efter en længere kunstpause sagde:

Øh, Jørgen, jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det til dig, men hvis nu du var en hunkat der havde meget lyst til en hankat, hvordan tror du så du ville opføre dig.

Jeg blev rimeligt mundlam og nok også lidt rød i hovedet, for vores lille misser havde jo lige været killing, og tanken om at den var kønsmoden havde end ikke strejfet mig.

Ak ja.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Hanne skrev i starten:
>Jeg ved ikke om dette emne hører hjemme på >denne side, men da jeg før har fået mange >gode råd, prøver jeg igen.

I denne gruppe hører næsten alt hjemme, så spørg du bare løs.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis