Hej René du skal nok søge på DBA eller G&G for at finde noget sådant, som du måske kan bruge, der står da også nogle styrehuse på diverse fiskeri havne, jeg har da set at der i Åbenrå står et der har stået på samme plads de sidste 5 år. Måske fordi ejeren ikke har tænkt sig at sælge eller han måske er for dyr. Det hænder jo at nogle mener at de skal have så meget for deres ting at man må formode at det er belagt med bladguld