Størrelse på låge til integreret køleskab

Vi vil gerne udskifte vores nuværende køleskab til et integreret (med køkkenlåge)

Køleskabet vi kigger på er 1773 mm højt, men den eneste skabslåge (Standardmål) er 1948 mm høj.

Nu har jeg ikke set mange integrerede køleskabe, men er det to størrelser der acceptable at sætte sammen, jeg tænker mest om det vil er "normalt" at der er ca 10 cm størrelses forskel i top og bund?

Pf.t

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal jo have et korpus, til at stille køleskabet ind i, så har man en hylde over køleskabet, der er tilgængelig når lågen er åben.

Men højden på skabet, skal vel passe til de andre skabe i køkkenet.

Skrevet af je__ns på 05 feb 2014 20:34

Du skal jo have et korpus, til at stille køleskabet ind i, så har man en hylde over køleskabet, der er tilgængelig når lågen er åben.

Men højden på skabet, skal vel passe til de andre skabe i køkkenet.



Det har du helt ret i, og vi har et korpus, hvor der bare i dag står et ikke integrerbart køleskab i.

Nu vil vi så udskifte køleskabet og er blevet enige om at det kunne fungere godt med et integreret.

Laver man det virkelig så man har en hylde over køleskabet som kun er tilgængelig når køleskabet er åbent? det er jeg ikke sikker på jeg forstår ideen i...

Det er kun et spørgsmål om hvor meget større en låge til et integreret køleskab "normalt" er...

hvis det giver mening det jeg siger/skriver....

Du kan jo også få en låge der passer til køleskabet, og så en låge ovenover.

Men speciallavede lavede låger koster kassen.

Sådan ser vores ud....

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis