'dutter' til krykker

Er der nogen, der kan fortælle, hvordan man indfarver grå 'dutter', så de bliver sorte.
De sorte har vist sig umulige at skaffe i den brede udgave.
Er der nogen, der kan fortælle, hvordan man... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
NEJ NEJ LEON.

En god idé, men man sætter dem da fast med Stimorol, og så er vi helt enige, og Danmark kan slappe af, ingen sorte fortorve osv.

Men jeg må lade dig - du er genial.

Men, har du tænkt på, hvor hurtigt sådan plastic slides? - og deo lugter altå ikke altid lige godt, så jeg går ind for deo-frie dupper til alle - bare de er sorte. Til de ansvarlige vil jeg lige nævne, at har påbegyndt eneimport af en sort indfarvende soya, som smager rædselsfuldt, men som farver som dybt ind i helvedet.
Ikke at jeg ønsker at lave profit på sortdupperne, men man kan vel hjælpe :d

Med vanlig hilsen

Sordupper-hjælperen - altid først med en sort


Mvh. JørgenE
Ja-Ja-Ja-Jørgen!
Du vinder, de skal naturligvis klistres fast med tyggegummi, men der må kunne findes et Dansk mærke.
Tror du ikke, at duttebrugerene kan bruge de gamle dutter til hverdag, og så kun bruge de nye deo-dutter til højtider. Så slides de jo ikke så hurtigt.
Jeg ved ikke hvordan du har det, men jeg føler ligesom det er lidt ærgeligt, at vi nu har løst dette store "dutte" problem, der åbner sig et stort sort hul, hvad skal vi nu lave. Det må være samme følelse, som folk har, når de bliver arbejdsløse, rædselsfuldt.
Jeg tænker på, om der ikke ude i samfundet findes nogle flere problemer vi kan løse, for vi er da rimelig gode, når vi selv skal sige det, ikke.
Ps. Det er underligt, jeg så en stokkeholder med orange dutter på stokkene,i dag, i Nykøbing F. Tror du der er nogle der går ind og læser det vi skriver?
De bedste hilsner
Leon.
Hej Leon.

Dejligt at pjatte - ret afslappende, men det er netop raporteret, at der er set en brundutter i Nakskov og en røddutter i Ålborg. Jeg føler lidt vi bliver snigløbet, så har ærlig talt slået mig på flasken, selvom soyaen smager forfærdeligt.

Mon nogen kan finde et nyt emne vi kan kaste os over, og løse til samfundets tilfredshed? Sortdupperne er åbenbart nogle troløse sjæle, som det ikke er værd at bruge tid på.

Hvad med tuning af elektriske kørestole så vi endeligt kan få dem godkendt til motorvejskørsel - det må være et EU-problem vi kan tage fat på.

Burde du, Leon ikke tage fat på låse-problematikken?. Når far kommer hjem efter en morsom aften, kan det af og til være svært overhovedet at finde låsen - her kunne du have en mission. Tænk over det.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen!
Jeg kan se det for mig, min gamle tante,(92) i kørestol fræse med 110 ud ad motorvejen, af en eller anden grund køre hun ligeud. De små hjul foran er løftet let fra kørebanen, fordi hun læner sig veltilpas tilbage, de snurre rundt hver sin vej, ligesom de indkøbsvogne vi vælger i supermarkedet.
Hun holder kun fast i sin brune håndtaske, hun har et saligt smil i hele ansigtet, og hun nyder det, eller også er hun allerede død. Om lidt ryger det ene hjul af, du ved, ligesom i vesten, når deres husvogne blev kørt for vildt.
Når tante kun har to hjul på vejbanen, og hun mister det ene, ja så bliver hun jo til en snurretop, som begynder at bore sig ned i vejbelægningen! er det ikke Kina, der er omme på den anden side...
Jørgen - vi er nød til at stoppe dette emne, det er edermame for farligt.

Jeg ved ikke med dig Jørgen, men de gange jeg er kommer hjem fra en lille lystig aften, har jeg aldrig haft brug for en låsesmed. Jeg har haft det som i vittighederne. Lillemor står lige inde på den anden side af døren, blot ikke med den der almindelige kagerulle, næh - min lillemor bruger ord, og de slår oftes kraftigere end køkkeninstrumenter.

Jeg kom til at tænke på, i dag, om man kunne finde en metode til at fiske alle de fisk op af Tryggevælde å, som er blevet forurenet med gammel Dansk. De må da kunne bruges til et eller andet.
De bedste hilsner
Leon.
Sut dem Leon, sut dem - Tryggevælde Å er nu mest kendt for deres suttefisk.

I øvrigt, brug aldrig hoveddøren hvis du kommer lidt vel sent hjem. Bliv væk evt. et døgn eller 2 til de bliver så nervøse, at de er lykkelige for du overhovedet kommer hjem, eller åbn et vindue på klem inden du går til bowlingaften med gutterne. Smut ind ad det, og læg dig i fosterstilling bag en sofa, og næste dag kan du bande over hvor dårligt din mave blev (da hun opdager dig bag sofaen), så du overhovedet ikke nød at være væk til kl. 23.20 - husk at gøre dig hvid i hovedet og grynt imellem hvert ord - sådan et laaaangt eet, gerne med lidt fråde om munden, uden at overdrive det.

Så får du te, toast og trutmund, i stedet for kagerulle, kæften op og kam til dit hår.

-JørgenE

PS. Har du en bokserhund, så undlad fråden om munden hvis du vil undgå at blive slikket eftertrykkeligt.

Mvh. JørgenE
Annonce
Hej igen!
Jeg har lige været på nogle dages ekspidition ved og i Tryggevælde å.
Der var ingen fisk at få øje på.
Vandet smagte underligt, har aldrig rigtig brudt mig om Gammel Dansk, og det egner sig jo heller ikke til at blive fortyndet.
Men lad mig så fortælle, at det hjalp ganske gevaldigt da der blev blandet Whisky i åen.
JEG KAN GODT LIDE TRYGGEVÆLDE Å.

Jørgen, du skrev, at hvis man strøj fruen med hårene, ville man få The.
Jeg hader The, man for tynde lår, og en dårlig svigermor!
De bedste hilsner (hik)
Leon.
At have et ambivalent forhold til noget er f.eks. når svigermor bakker din Porche ud over en bjergskråning.
På den ene side er du glad, og på den anden side.....

Mvh. JørgenE
Hvis det var min Porche, ville den være kasko-forsikret, især hvis min svigermor havde adgang til den.
Vi er alle svage - vi er alle stærke - vi er alle ambivalente!

De bedste hilsner
Leon.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også