opgrader win 8 pro til 8.1 pro

Har nu kørt med win 8 pro i et års tid på min stationære pc og det spiller udmærket og er klippestabilt, og jeg er godt tilfreds.......

Der har længe været et tilbud om en gratis upgrade til win 8.1 pro, men jeg er lidt usikker på om den nu også er værd at spilde tid på, har hørt at der godt kan være lidt problemer med opgraderingen.

Er der lige tilfældigvis nogen der har lidt erfaring med at opgradere til win 8.1 og ved lidt om det.

Michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Syntes det lød interessant, var så lige inde at tjekke hvilken ver. jeg kørte med.

Win 8.1 Pro

Har du tjekket om du også har den? måske den har installeret den selv?

Jeg synes ikke det er noget jeg har installeret

Jeg installerede win 8, på min bærbare, da det var gratis

Hej
næh jeg kører stadig med 8.0 grunden til mit sløvsind er at jeg på et tidspunkt læste at der var en masse bøvl med opgradering til 8.1 så synes jeg det ku' være smart at vente lidt til de værste fejl var luget ud - jeg er, med alderen, blevet lidt mere doven, lad de andre finde fejlene og lad MS rette dem og så opgradere :-) det er såmænd det jeg er ude på....
grejet her er 3,2ghz dual core Intel, 8gb ram, 64bit win 8 pro og masser af plads på HDD vist nok omkring 2 TB, og en standard 24" fladskærm ikke noget med fedtefingre på skærmen her :-)

Og det er med livet som indsats at jeg måske opgraderer, hvis det ikke virker perfekt første gang slår konen mig med kagerullen da hun også har adgang til maskinen ;-)

Til gengæld har jeg også win 8 på den bærbare og der er jeg i gang med alt det sjove med at ændre lidt hist og pist......

jeg er bare nysgerrig, om der stadig er fejl ved win 8.1 pro eller om den er ved at være ok

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Jeg har ikke oplevet problemer, ja end ikke at der er blevet opgraderet til 8,1 pro

Den køre rigtig stabilt, og jeg har ingen problemer.

ok så vil jeg overveje opgraderingen

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis