Skrevet af ?

Jeg har undret mig over, hvorfor folk der skriver ind til dette udmærket forum, ikke bruger deres rigtige navn, når de har noget på hjertet.

Bryder man sig ikke om sit navn? Vil man helst være anonym? Eller er det bare så let blot at skrive fx.: PP, OB, IbF eller hvad det nu måtte være?

På Usenet er der skribenter, der ikke vil svare på spørgsmål, hvis ikke der er opgivet et (tilsyneladende) rigtigt navn. Sådan har jeg det nu ikke! Hvis der ligger en hvis ægthed i et emne, så vil jeg såmænd da godt deltage - men jeg synes bedst om, når folk bruger deres uforkortede navn.

Her på Lav-Det-Selv bliver der jo ikke debatteret følsomme emner. Så hvofor ikke bruge sit pæne navn, når man skriver hertil?

M.v.h.
Svend Erik Bertelsen


Svend Erik

Bygningssnedker

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja..

Det kan man også og mange gør det da også wink Men jeg kan ikke se noget specielt forkert i at man, mig selv incl., bruger et alias. Grunden til at jeg ikke bruger mit navn er også at det er et langt navn at taste hvergang, vi er nogen der ikke ønsker at passwords til alt muligt ligger "gemt" på pc'en, men foretrækker at taste hvergang. Desuden bruger jeg samme "navn" i flere sammenhænge, faktisk også i min mail adresse, og i øvrigt er det navnet på min båd. Hvis du gerne vil se hvem der ligger bag log in navnet kan du jo klikke øverst i indlæget på ikonet med ansigtet og spørgsmålstegnet, så kan du se lidt mere om den registrerede bruger: navn mail, hjemmeside etc.

Kort sagt om man benytter eget navn eller et alias det betyder ikke noget for mig, men det kan være langt lettere for os der bruger siden regelmæssigt at kende hinanden på måske små korte sjove navne...

Venligst smile Njord smile
( Jens Kirk Thomasen ) wink

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis